PracaGrupypl.praca.dyskusje › IREVNA

  • 1. Data: 2010-07-20 17:26:31
    Temat: IREVNA
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Czy slyszal ktos cokolwiek o pracy w firmie IREVNA?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-07-20 18:53:12
    Temat: Re: IREVNA
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Lukasz S. pisze:
    > Witam,
    > Czy slyszal ktos cokolwiek o pracy w firmie IREVNA?

    A w jakim kraju jest ona? Jako, że grupa jest polska, to pewnie w
    polsce, a miasto/wieś jaka? Bo firm tak nazwanych może być kilka.

  • 3. Data: 2010-07-20 20:17:02
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    BQB wrote:

    > A w jakim kraju jest ona? Jako, że grupa jest polska, to pewnie w
    > polsce, a miasto/wieś jaka? Bo firm tak nazwanych może być kilka.

    Chodzi o Wroclaw. To hinduska firma, dlatego wlasnie mam watpliwosci.

  • 4. Data: 2010-07-21 11:33:51
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Hindusi to uczciwi ludzie a to firma-krzak, wchodz w to w ciemno :)