PracaGrupypl.praca.dyskusje › INŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE???

  • 1. Data: 2006-02-14 17:33:21
    Temat: INŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE???
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    Witam,

    Mam bardzo ważne pytanie. Jaki dochód macie inzynierownie lub mieliście w
    niedawnej przeszłości? Chodzi mi o osoby, które mają tytuł inżyniera, które
    pracują na stanowisku projektanta i zajmują sie dziedziną projektowania
    konstrukcji metalowych, nieważne jakich. Którzy mają np. rok satrzu lub
    niewiele więcej lub mniej, lub mieli i ile wtedy zarabiali. Ważne tez, w
    jakim mieście pracujecie? Weźmy może duże miasta jak Warszawa, Poznań,
    Wrocław, Trójmiasto, Kraków.... Jestem ciekaw, jakie są stawki. Bo sam juz
    nie wiem, czy albo daje sie robić w h..., albo faktycznie jest tak ogólnie
    nędznie i wtedy Polska straci kolejną wykształconą osobę.

  • 2. Data: 2006-02-14 18:44:46
    Temat: Re: INŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE???
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    Gdańsk
    1500 netto

    jest nędzie, ale wiem że mozna dodrapac sie i 5000 tylko trzeba dobrze
    wyladowac, a z tym jest problem

    cashan

  • 3. Data: 2006-02-15 07:26:33
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Witam,
    Gliwce-2200 netto, staż 2.5 roku, po studiach zaczynalem jako
    konstruktor (850 netto), teraz również trochę konstruuje ale pracuje w
    firmie zajmującej się certyfikacją wyrobów.
    Poszukaj w archiwum na stronie www.cad.pl, temat był tam wielokrotnie
    wałkowany.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-02-15 08:21:42
    Od: "Asia Witek" <a...@s...bcx.pl>

> [...]
    >
    > Mam bardzo ważne pytanie. Jaki dochód macie inzynierownie lub mieliście w
    > niedawnej przeszłości? Chodzi mi o osoby, które mają tytuł inżyniera,

    okolice Kalisza, absolwent politechniki poznańskiej, pierwsza praca ok 1500
    netto (nie ja, mój brat). Po roku pracy szuka czegoś nowego, bo mówi że tam
    brak możliwości rozwoju. I na rozmowy go zapraszają.
    Powiedziałabym że na rynku inzynierskim jest nieźle a chyba będzie lepiej ;)

    powodzenia
    Asia

  • 5. Data: 2006-02-15 08:39:27
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    okolice Wawy, eneregetyka 1000netto
    delegacje Daleki Wschód
    sąsiad

  • 6. Data: 2006-02-15 20:25:23
    Od: "Dziennikarz" <d...@s...pl>

    Na pewno nie tyle co K. Durczok.
    Oj na pewno...

  • 7. Data: 2006-02-16 12:40:07
    Od: "RT" <c...@v...pl>

    Witam

    Nie konstrukcje met, ale drogi - as. proj. 1500zł podlaskie.

  • 8. Data: 2006-02-17 12:06:23
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

    Lestat wrote:

> [...]
    > stawki. Bo sam juz nie wiem, czy albo daje sie robić w h..., albo
    > faktycznie jest tak ogólnie nędznie i wtedy Polska straci kolejną
    1) To jest jakaś paranoja, naprawdę zarabiacie takie grosiki??
    2) nie piszcie tu panowie o tak kiepskich zarobkach inżynierów, bo wszyscy
    rzucą studia, i będziemy mieli państwo niedokształconych inżynierów, a co
    za tym idzie walące się mosty, spadające samoloty i walące się hale(to
    nawet już mamy) i bloki.

  • 9. Data: 2006-02-17 17:29:57
    Od: "krzyh" <krzysztof[no-spam]@kuzmicki.net>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > rzucą studia, i będziemy mieli państwo niedokształconych inżynierów, a co
    > za tym idzie walące się mosty, spadające samoloty i walące się hale(to

    To i tak bedzie napewno. Ja bedac na V roku Politechniki Lodzkiej przegladam
    oferty pracy, ale z londonjobs etc.

    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net

  • 10. Data: 2006-02-17 18:23:03
    Od: Piotr <s...@r...com>

    HERAKLES napisał(a):

> [...]
    > rzucą studia, i będziemy mieli państwo niedokształconych inżynierów, a co
    > za tym idzie walące się mosty, spadające samoloty i walące się hale(to

    A po co w Polsce inżynierowie? Przecież za kilka lat to będą tu tylko
    różańce produkować albo kościoły stawiać ;)