PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM BTO Kraków - opinie

  • 1. Data: 2006-08-27 09:10:11
    Temat: IBM BTO Kraków - opinie
    Od: "kasia" <b...@w...pl>

    Cześć!

    Chciałam Was spytać o opinie odnośnie atmosfery i warunków pracy panujących
    w IBM BTO Kraków?

    Jak jest z nadgodzinami? Jak jest z urlopem? Czy jest to firma godna
    polecenia?

    Bardzo będe wdzieczna za wszelkie opinie!

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2006-08-29 19:33:56
    Temat: Re: IBM BTO Kraków - opinie
    Od: "WaldekW" <d...@o...eu>

> [...]
    > polecenia?
    >
    > Bardzo będe wdzieczna za wszelkie opinie!

    Z tego co mi wiadomo to jest to firma zdecydowanie godna polecenia. Mi się
    niestety nie udało tam dostać, aczkolwiek w mailu zwrotnym dostałem informację,
    że:

    jeżeli by w przyszłości powstało stanowisko odpowiadające moim kwalifikacjom to
    zostanie mi przedstawiona propozycja, dodatkowo została zamieszczona prośba o
    kontakt w przypadku zmiany danych osobowych.

    W związku z tym mam pytanie do osób (które/których znajomi) (miały/mieli)
    podobną sytuację - czy powyższa odpowiedź IBM'a jest standardową odpowiedzią
    udzielaną wszystkim kandydatom, czy też jeszcze istnieje dla mnie jakiś cień
    szansy na na nawiązanie współpracę z nimi. Czy znacie przypadki dostania się
    tam po pewnym czasie, pomimo negatywnej pierwszej odpowiedzi.

    Dziękuję

  • 3. Data: 2006-08-29 22:04:56
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Jest to standardowa odpowiedź udzielana nie tylko przez IBM i w przełożeniu na
    normalny język oznacza "Pana/Pani nie zatrudnimy". Wykluczyc ponownego
    "dostania się" oczywiście nie można, ale sugeruję na razie zapomnieć o pracy w
    IBM i aplikować gdzie indziej.

  • 4. Data: 2006-08-30 05:36:41
    Od: "ipsos" <b...@w...pl>

    > Z tego co mi wiadomo to jest to firma zdecydowanie godna polecenia. Mi się
    > niestety nie udało tam dostać, aczkolwiek w mailu zwrotnym dostałem
    informację,

    a startowałes do księgowości czy do działu informatycznego??
    masz jakiś znajomych, którzy tam pracują?

  • 5. Data: 2006-08-30 09:38:38
    Od: g...@g...com

    kasia napisał(a):
    > Jak jest z nadgodzinami? Jak jest z urlopem?

    Z tego co wiem to koszmar, jeden moj znajomy tam pracuje, przez dlugi
    okres czasu(wiele miesiecy, nie tydzien, czy dwa) nic nie robil tylko
    pracowal, od rana do nocy, rowniez w weekendy. zdarzaly sie rowniez
    telefony grubo po polnocy z wyraznym zyczeniem powrotu do pracy. (cos
    co w cywilizowanej firmie wydawaloby sie nie do pomyslenia) Z tego co
    wiem wysilek nie przeklada sie na wynagrodzenie.

    Zaznaczam ze znam ta firme z wrazen tylko jednej osoby.

    > Czy jest to firma godna polecenia?

    trudno powiedziec

  • 6. Data: 2006-08-30 20:11:11
    Od: "pieg" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kasia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!

    Witam:)

> [...]
    panujących
    > w IBM BTO Kraków?
    >
    > Jak jest z nadgodzinami? Jak jest z urlopem? Czy jest to firma godna

    Moja kolezanka pracuje tam od kilku miesiecy i chwali sobie ta prace.
    Zarobki niestety nie sa wysokie(na stanowisku mlodszego ksiegowego), ale i
    tak jest zadowolona. Zdarzaja sie nadgodziny, glownie pod koniec miesiaca,
    gdy trzeba "zamknac miesiac". Kto pracowal w ksiegowosci wie co to znaczy,
    nie jest to czyms nadzwyczajnym. Jednak roznica miedzy duzymi firmami
    outsourcingowymi- jak IBM BTO, a malymi firmami jest taka, ze w tych duzych
    placa za nadgodziny. Z tego co wiem, z urlopem nie miala problemu.
    Mlody zespol, szeroki pakiet socjalny (opieka medyczna, kursy jezykowe,
    zawodowe, fitness itp).

    > Pozdrawiam
    > Kasia

    Pozdrawiam
    pieg

  • 7. Data: 2006-08-31 05:11:50
    Od: "ipsos" <b...@w...pl>

    > Moja kolezanka pracuje tam od kilku miesiecy i chwali sobie ta prace.
    > Zarobki niestety nie sa wysokie(na stanowisku mlodszego ksiegowego),

    moge wiedzieć ile zarabia??

    >Zdarzaja sie nadgodziny, glownie pod koniec miesiaca,
    > gdy trzeba "zamknac miesiac".

    czyli wychodzi zazwyczaj o 17??

    >Jednak roznica miedzy duzymi firmami
    > outsourcingowymi- jak IBM BTO, a malymi firmami jest taka, ze w tych
    duzych
    > placa za nadgodziny.

    czy nie narzeka, że praca jest bardzo ogłupiająca?? czy rzeczywiście wygląda
    to tak, że masz wklepac 500 faktur dziennie i to Twoje całe zdanie??

  • 8. Data: 2006-08-31 20:37:12
    Od: "pieg" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ipsos" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > moge wiedzieć ile zarabia??

    Zarabia ok 1200zl

    > czyli wychodzi zazwyczaj o 17??

    zazwyczaj tak

    > duzych
    >
    > czy nie narzeka, że praca jest bardzo ogłupiająca?? czy rzeczywiście
    wygląda
    > to tak, że masz wklepac 500 faktur dziennie i to Twoje całe zdanie??

    Praca faktycznie jest monotonna, ale nie narzeka. Nie do konca wyglada to w
    ten sposob, ze wklepuje faktury, bo oprocz wklepywania dokumentow ma jakies
    inne obowiazki, ale nie mam pojecia na czym one polegaja. W kazdym razie
    jest zadowolona ze swojej pracy i mowi, ze to niezly "starter";)

  • 9. Data: 2006-09-04 20:57:35
    Od: "pieg" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pieg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ipsos" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zarabia ok 1200zl

    Chcialabym skorygowac informacje. Okazuje sie, ze kolezanka zarabia ok
    1400zl.

    pozdrawiam
    pieg

  • 10. Data: 2006-09-05 06:34:21
    Od: a...@v...pl

    "Cywilizowana firma" - dobre...
    W kazdej duzej korporacji, o jakiej wszyscy marzymy tak jest ;-)

    Moze poczytaj jeszcze sobie to:
    03&a=45580703