PracaGrupypl.praca.szukana › Hiszpania!!

  • 1. Data: 2002-05-24 16:45:53
    Temat: Hiszpania!!
    Od: "DIEGOARRAGON" <d...@i...pl>

    Od: DIEGOARRAGON <d...@i...pl>
    Temat: Hiszpania - firma - praca!!
    Data: 24 maja 2002 18:36

    Szanowni Państwo!
    Ta oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich którzy mają zamiar podjąć
    prace w Hiszpanii lub mają zamiar założyć tam firmę w formie
    samozatrudnienia. Sam przeszedłem wszystkie etapy mogę wiec służyć pomocą,
    informacja oraz szczegółowymi materiałami w postaci elektronicznej lub
    pocztowej. Gwarantuje solidne i rzetelne załatwienie sprawy. Nie pomogę
    załatwić pracy a jedynie przekażę wszystkie niezbędne materiały, informacje
    i dokumenty wraz z drogą którą trzeba przejść. Pozwoli to zaoszczędzić ok.
    trzech miesięcy poszukiwań.
    Koszt materiałów to 175 pln, zawierają one:
    informacje na temat działalności gospodarczej(zakładanie itp.)
    informacje na temat pracy i możliwości pobytu stałego i czasowego.
    adresy biur prawnych zajmujących się tymi procedurami(w j.polskim)
    adresy internetowe organizacji polonijnych oraz o samej Hiszpanii.
    wymagane dokumenty do wszystkich etapów.
    oraz wszystkie wymogi z tym związane.
    Wszystkie materiały dostarczam w ciągu 2 tygodni od złożenia zamówienia i
    uiszczenia opłaty. Wszystkie szczegóły, nr. konta i potwierdzenie
    telefoniczne, oraz gwarancje i zapytania zapraszam na priw.

    z poważaniem Mariusz K.

  • 2. Data: 2002-05-24 16:57:38
    Temat: Re: Hiszpania!!
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aclqjs$bdr$1@news.tpi.pl>, DIEGOARRAGON wrote:
    > Od: DIEGOARRAGON <d...@i...pl>
    > Temat: Hiszpania - firma - praca!!
    > Data: 24 maja 2002 18:36
    >
    > Szanowni Państwo!
    > Ta oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich którzy majš zamiar podjšć
    > prace w Hiszpanii lub majš zamiar założyć tam firmę w formie
    > samozatrudnienia. Sam przeszedłem wszystkie etapy mogę wiec służyć pomocš,
    > informacja oraz szczegółowymi materiałami [...]

    > Koszt materiałów to 175 pln, zawierajš one:

    Ale sciema ... , sa tu jacys naiwni?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-11 07:05:29
    Temat: Odp: Hiszpania!!
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik Maciej <m...@a...skrzynka.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:s...@a...home.ostro
    w.pl...

    > Ale sciema ... , sa tu jacys naiwni?
    >

    > Pozdrawiam

    > Na szczescie chyba nie ma.... a swoja droga troche braterstwa by sie
    przydalo a nie tak na kazdym tylko zerowac.... Ludzie pieniadze to nie
    wszytko!