PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???

  • 11. Data: 2002-08-30 22:59:15
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > Co sądzicie o firmie HERBALIFE, o jej produktach i możliwości współpracy z
    nimi?

    Spzredaż mielonej trawy! Oszukiwanie klientów. Kolega to sprzdawał i na
    nieszczęście moja żona. Jeżeli te specyfiki na kogoś działają to na zasadzie
    placebo - jeżeli nie to musisz kłamać! Zresztą wystarczy poczytać opinie w
    tym poście - ani jednej pozytywnej
    DD

  • 12. Data: 2002-08-31 01:17:23
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    Co do zasady: wszystko co wiąże się z Multi Level Marketingiem, czyli po
    polskiemu piramidką (tyle, że nie finansową, przynajmniej nie wprost) jest
    całkowicie nieopłacalne dla klientów. W zależności od firmy (a dodam do
    wymienionych w tym wątku jeszcze firmę Zepter (z firmami córkami
    Cosmetics,Imper) i AMC) prowizje dla struktury przedstawicieli wynoszą
    łącznie od 40 do nawet 80%. Czyli poprostu klient musi zapłacić do 4 razy
    drożej niż to warte.

    Z drugiej strony jeśli można znaleźć "jeleni", to dlaczego tego nie
    wykorzystać. Jeśli masz "gadane", to spróbuj.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-08-31 10:13:29
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, Rafal!
    \(o/ piszesz:

    > Krotko: odradzam jakikolwiek kontakt z Herbalife,
    > jak i wszelkimi innymi sektami typu Amway, Oriflame
    > i Avon

    ajtam, avonu sie nie czepiaj, juz ladny kawalek czasu
    temu zapisalam sie do nich na konsultantke, i ciagle
    mam sobie tanie i na prawde niezle kosmetyki dla siebie.
    a nawet od czasu do czasu zarobie sobie na pifko jakies
    czy basen :-)

    jako forma zarobkowania oczywiscie nie ma to sensu,
    ale ani do samej firmy ani do jej produktow na prawde
    nic nie mam. a znam dziewczyne ktora otworzyla sobie
    salonik kosmetyczny wlasnie na bazie kosmetykow avonu
    i z tego co wiem nawet niezle na tym wychodzi- primo
    ma pieniadze z wykonywanych uslug, secundo- klientki
    chetnie biora od niej potem kosmetyki na wlasny juz
    domowy uzytek.

    tak jak wszedzie- liczy sie pomysl.

    > Rafal Wawrzycki

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 14. Data: 2002-09-15 13:01:55
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich "grupowiczów":)
    Dystrybutorami (konsultantami) Herbalife są "tylko ludzie", a ci jak
    wszędzie, dzielą się na uczciwych (rzetelnie pracujących) i naciągaczy,
    niestety. Jeżeli ktoś z grupowiczów lub waszych znajomych miał szczęście
    trafić na uczciwego konsultanta Herbalife, to każdy powie że jest BARDZO
    ZADOWOLONY z produktów Herbalife! Zdecydowaną większość klientów Herbalife
    są ludzie "puszyści" lub BARDZO puszyści;). Ci ludzie (również i ja) zwykle
    przed przyjściem do konsultanta Herbalife, próbowali wszelkich innych
    dostępnych (nieskutecznych) na rynku metod schudnięcia, i schudnąć się nie
    udawało, lub kilogramy powracały z nawiązką:((
    Herbalife przeważnie jest tą ostatnią deską ratunku aby schudnąć. Uczciwie
    pracujący konsultant Herbalife, "prowadzi" niemal za rączkę swojego klienta,
    tak aby osiągnął, w z góry przewidzianym czasie swój cel, np. schudnąć 5,
    10 czy 30 kg. Schudnięcie jest gwarantowane!
    Zupełnie inaczej sprawa się ma z tymi drugimi, nieuczciwymi konsultantami.
    Obiecują klientowi "dietę cud", np. że schudnie 30kg w 1 miesiąc (co nie
    jest możliwe). Sprzedaje mu 1 podstawowy produkt i do widzenia. Taki klient
    nie może być zadowolony, bo nie schudnie tak jak mu obiecano. A trzeba dodać
    że te same produkty Herbalife mogą służyć jako produkt na schudnięcie,
    utrzymanie wagi, jak i PRZYTYCIE!!! Wszystko zależy jak się je stosuje.
    Jeżeli o możliwości zarobkowe, hmmm...
    Tutaj są bardzo zróżnicowane możliwości. Ze sprzedaży bezpośredniej można
    zarobić od 25 do 50% wartości produktu.
    Gdzie dostaniemy tak wysokie prowizje? A to nie wszystko!
    Długo by pisać...
    Macie pytania, chętnie podyskutuje :))
    Aha, muszę się pochwalić że na produktach Herbalife schudłem 18kg. w 3
    miesiące!:)))
    dziadek
    e-mail: k...@w...pl

  • 15. Data: 2002-09-15 13:03:57
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    i to miało być śmieszne?

  • 16. Data: 2002-09-15 13:12:47
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    prawie wszyscy piszący tu o Herbalife, nie mają zielonego pojęcia o czym
    piszą!:(
    Wystarczy choćby niewielki kontakt z kimś kto jest prawidłowo "prowadzony"
    przez konsultanta Herbalife i używa tych produktów jak trzeba, powie że jest
    zadowolony.
    Nasuwa się pytanie, jakich konkretnie produktów używa i dlaczego jest z nich
    zadowolona (twoja dziewczyna ma się rozumieć).

    dziadek

  • 17. Data: 2002-09-15 13:16:32
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    do prania produktów Herbalife raczej się nie używa więc...;))))
    A jeżeli chodzi o środki piorące Amway, to się zgadzam, są naprawdę dobre
    dziadek

  • 18. Data: 2002-09-15 14:00:21
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Heya !

    > A wiesz co to Amway? To to samo. A jak nie wiesz to juz pisze:

    nie zgaodzę się

    > Herbalife to firma, ktora dziala w systemie Multi Level Marketing, czyli
    po

    "Herbalife to firma, ktora dziala w systemie Multi Level Marketing" - to się
    zgadza, ale już dalej nie!
    Ludzie na "górze" muszą tak samo ciężko pracować (dosłownie tak samo) ja ci
    na dole! Między innymi tym się różni Herbalife od innych firm pracujących w
    tym systemie.

    > prostu ci co sa najnizej utrzymuja tych co sa wyzej. Oczywiscie wg. ludzi
    > naciagajacych na cos takiego praca nie polega na akwizycji, tylko na... no
    > wlasnie na czym? Na wciskaniu kiepskiej jakosci towaru komu sie da. A i
    nie
    > zapomnij, ze jezeli bedziesz chcial tam jednak pracowac, to przygotuj sie
    > na wydatek kilkuset zlotych na tzw. starter, czyli kilka sztuk towaru
    > oferowanego przez Herbalife. Oczywiscie towary te bedziesz musial komus
    > opchnac zeby sie cokolwiek zwrocilo.

    Nooooo widzę że kolega coś tam słyszał, tylko w którym kościele dzwonią?
    Żeczywiście, aby współpracować z Herbalife trzeba wykupić tzw. starter.
    Dlaczego wymagane jest wykupienie startera?
    Właśnie dlatego aby przyszły "DOBRY" współpracownik Herbalife, mógł się
    przekonać na własnej skórze o wspaniałej jakości i niesamowitych
    właściwościach tych produktów!
    W starterze oprucz produktów "spożywczych" są również materiały pomocne w
    przyszłej pracy. Starter w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż!!! Produkty
    spożywcze które, są w starterze mają być zjedzone przez przyszłego
    współpracownika Herbalife. Już po takiej niewielkiej ilości produktów, jaka
    znajduje się w starterze, przekona się o niemal cudownych właściwościach
    tychże produktów.
    Firma Herbalife wyznaje zasadę:
    Najlepsi konsultanci - dystrybutorzy to zadowoleni klienci którzy, jedli
    produkty w przeszłości lub jedzą, wyprubowali ich działanie na sobie!!!
    Wtedy dopiero mogą z całą stanowczością i odpowiedzialnością powiedzieć (i
    zwykle pokazać na własnym przykładzie) skutek działania tych produktów.
    Szczupli, tryskający zdrowiem, ze wspaniałym samopoczuciem.
    Dużo by pisać..., sam jadłem, schudłem, więc wiem o czym piszę:)
    Nie można dobrze skutecznie "sprzedawać" jakiegokolwiek towaru, nie będąc
    przekonanym że jest to dobry towar.
    Najłatwiej wypróbować działanie produktów na sobie, lub rodzinie:))) o ile
    nie jest to środek owadobujczy;)))))))))))))))

    > Krotko: odradzam jakikolwiek kontakt z Herbalife, jak i wszelkimi innymi
    > sektami typu Amway, Oriflame i Avon (te dwie ostatnie to dla pan raczej,
    bo
    > chandluja kosmetykami). Zaznaczam, ze jest to moje prywatne zdanie,
    > wyrobione na podstawie lektury gazet i ksiazek, jak i na bezposrednim
    > obcowaniu z wyzej wymienionymi firmami.

    szkoda że pan, panie rafale tak pochopnie wyciąga wnioski, zwłaszcza że
    lektóry o Herbalife i ich produktach jest jak na lekarstwo, a właściwie to w
    ogóle nie ma!:(( A szkoda że tak mało o tym się mówi.
    zapraszam do dyskusii:)

    dziadek

  • 19. Data: 2002-09-15 14:08:35
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    to ciekawe, bo tak naprawdę to można powiedzieć, że Herbalife ma tylko jedno
    biuro i 1 magazyn w Polsce, tak jak w większości krajów świata. A tych
    krajów w których prężnie działa Herbalife jest już obecnie 55!
    Więc w jakim biurze pracowałeś?

    dziadek

  • 20. Data: 2002-09-15 14:10:10
    Od: "dziadek" <k...@w...pl>

    krótko, rzeczowo i na temat - podoba mi się wypowiedź;))))))))))

    dziadek