-
21. Data: 2002-12-05 16:05:49
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
>
> "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
> >
> <cut>
> > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
naszym
> > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu
> Help
> > Desk.
>
> Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc jakie
tam
> sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas. Maja
> polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie na
> konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
Ja przeszukiwalem www.monster.com
-
22. Data: 2002-12-05 16:25:06
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
"Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
> >
> > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
> > >
> > <cut>
> > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
> naszym
> > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu
> > Help
> > > Desk.
> >
> > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc jakie
> tam
> > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
Maja
> > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie na
> > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
>
> Ja przeszukiwalem www.monster.com
>
Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:
Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.
pozdr
/p
-
23. Data: 2002-12-05 17:27:22
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>
> Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
>
> HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
>
> PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
>
> Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
>
> wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
> belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
> senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.
a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w zdecydowanej
wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
24. Data: 2002-12-05 19:10:30
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "cis_fun" <b...@w...pl>
Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
news:asn4de$sq4s4$1@ID-135118.news.dfncis.de...
> Czyli zajmujesz sie niezbyt ambitna sprzedaza, jak wciskasz klientowi
klocki
> tylko. W momencie gdy zaczynasz sprzedawac rozwiazania, zaczyna sie pole
do
> popisu, a wtedy handlowiec ktory sprzedaje "szczoteczki do zebow" nie
rozni
> sie od handlowca sprzedajacego "kompleksowe rozwiazanie IT". Nie liczac
> prowizji, i klopotow w jaki wpada ekipa realizujaca to co handlowiec
> wymyslil.
Szkoda, ze nie zgadzasz sie ze mna, ze handlowiec handlowcowi nie jest
rowny, ze te stanowiska moga sie znacznie roznic. Oczywiscie celem kazdego
handlowca jest sprzedanie jaknajwiekszej liczby towarów. I tu wszystko
zalezy jak to robi kazdy z nich. Majac 17 lat sprzedawalem w Trojmiescie
odswiezacze do samochodow domu itp. Jeden odswiezacz do wzystkiego, czyli do
dup.... Cena takiego odswiezacza wynosxila czasami wiecej niz w normalnym
sklepie. Oczywiscie, zeby ludzie kupili musialem mowic, ze sa wspaniale ze
sam uzywa, ze sa przede wszystkim tanie. W ten sposob oszukujac ludzi.
Natomiast gdybym byl handlowcem w firmie takich jak mowilem staralbym sie
nie oszukiwac klienta. Ktos moze powiedziec dlaczego?. Bo chcialbym aby ten
klient byl stalym klientem, Aby byl zadowolony z moich produktow. Zeby mi
ufal ze sprzedaje mu tylko towar dobry. Z reszta sprzedajac jakis towar IT
nie mozna oszukac. Specyfikacja mowi za siebie. A Ty jej nie mozesz naginac.
Sprzedaz uliczna (w tej ktorej ja bylem zatrudniony (tylko 2 miesiace))
polega tylko na sprzedazy produktu. Nie martwi sie tym, ze straci sie
klienta. Klienta juz mozesz nie spotkac, wiec kit mu sie wciska. Ale na 100
% nie jest tak w firmach IT. Ja nie mowie tutaj o jakis "podworkowych"
firmach. Ktore zyja dniem dzisiejszym i nie patrza na przyszlosc. Nie mowie
takze o uslugach typu : sprzedaz uslug IT. Handlowiec ze wzgledu na klienta
musi sie w tym przypadku roznic od klienta ulicznego.
Pozdrowienia
-
25. Data: 2002-12-05 23:51:33
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:asnukv$s2i$1@news.onet.pl...
>
> "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
> >
> > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> > news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
> > >
> > > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> > > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
> > > >
> > > <cut>
> > > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
> > naszym
> > > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow
dzialu
> > > Help
> > > > Desk.
> > >
> > > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc
jakie
> > tam
> > > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
> Maja
> > > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie
na
> > > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
> >
> > Ja przeszukiwalem www.monster.com
> >
> Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:
>
> Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
>
> HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
To zenujace.
>
> PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
>
> Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
>
> wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
> belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
> senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
helpdesk/admin.
Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co musza
pracowac z managmentem ;)
-
26. Data: 2002-12-05 23:53:05
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
Użytkownik "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
> > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
> >
> > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
> >
> > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
> >
> > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
> >
> > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
> > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
> > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
helpdesk/admin.
>
> a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
10-16$, czyli znacznie ponizej krajowej. Do tego nieraz dochodza benefity i
zadanie bycia dyspozycyjny 7/24h
> i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
zdecydowanej
> wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?
Firmy potrzebujace na gwalt, co nie dziwi za taka pensje...
-
27. Data: 2002-12-06 07:23:16
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
"Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
> > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
> >
> > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
> >
> > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
> >
> > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
> >
> > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
> > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
> > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
helpdesk/admin.
>
> a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
> i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
zdecydowanej
> wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?
>
cen nie podawano, rekruter byl jeden, nie pamietam jaki, reszta to
ogloszenia firm - machnij sie tam i obadaj. pozdr
/p
-
28. Data: 2002-12-06 07:25:58
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
"Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
news:asooq5$o7$1@news.tpi.pl...
>
<cut>
Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
> helpdesk/admin.
>
> Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co
musza
> pracowac z managmentem ;)
>
No fakt, sa tez oferty dla wymiataczy, jak wszedzie - ale takie wypasione sa
tez w Polsce, gdzie szuka sie specjalistow z konkretnych dziedzin. Inna
sprawa, ze nieczesto spotyka sie zadania certyfikatow, glownie dla tego, ze
nie jest to u nas jakis specjalny dowod na znajomosc czegokolwiek.
pozdr
/p
-
29. Data: 2002-12-06 14:56:21
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>
> Z reszta sprzedajac jakis towar IT nie mozna oszukac. Specyfikacja mowi za
siebie.
Chodzi o to, ze czym innym jest sprzedaz pudel-ka\ek z monitorem, a czym
innym;
- poznaniespecyfiki jakiejs branzy
- wykreowanie wizji rozwiazania
- nakreslenie wizji klientowi
- sprzedawanie tej wizji (np. przez: pol roku, rok)
- sprzedanie w koncu
wizje sie sprzedaje osobom z managementu, ktorych to osob nie interesuja
szczegoly techniczne
I w tym wszystkim co napisalem powyzej pole do popisu, od bajerowania,
czarowania (ale b. profesjonalnego i inteligentnego) jest bardzo duze.
M.
-
30. Data: 2002-12-06 15:17:31
Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aspjf1$o2g$1@news.onet.pl...
>
> "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> news:asooq5$o7$1@news.tpi.pl...
> >
> <cut>
> Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
> > helpdesk/admin.
> >
> > Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co
> musza
> > pracowac z managmentem ;)
> >
> No fakt, sa tez oferty dla wymiataczy, jak wszedzie - ale takie wypasione
sa
> tez w Polsce, gdzie szuka sie specjalistow z konkretnych dziedzin. Inna
> sprawa, ze nieczesto spotyka sie zadania certyfikatow, glownie dla tego,
ze
> nie jest to u nas jakis specjalny dowod na znajomosc czegokolwiek.
> pozdr
Acha i tez fakt jest taki ze bralem wysukiwanie pracy dla internacional