PracaGrupypl.praca.szukana › Handlowiec - Warszawa- branża IT

  • 1. Data: 2003-08-04 09:59:43
    Temat: Handlowiec - Warszawa- branża IT
    Od: "Netglobe" <h...@n...pl>

    Ludzie, czy jest tu ktoś kto podjąłby się pracy u nas w firmie ?
    Niżej zamieszczam treść ogłoszenia :

    Firma z branży IT poszukuje osób na stanowisko Handlowca. Szukamy osób
    kreatywnych, nietuzinkowych, samodzielnych, chętnie podejmujących wyzwania.
    Oferujemy pracę w młodym zespole w prężnie rozwijającej się firmie oraz
    atrakcyjny system wynagrodzeń i premii, adekwatny do osiąganych wyników.
    Oferty proszę przesyłać na adres : h...@n...pl

    Pozdrawiam
    Adriana

  • 2. Data: 2003-08-04 10:54:01
    Temat: Re: Handlowiec - Warszawa- branża IT
    Od: Nahia <n...@o...pl>

    Netglobe, h...@n...pl
    On Mon, 4 Aug 2003 11:59:43 +0200:

    > Ludzie, czy jest tu ktoś kto podjąłby się pracy
    > u nas w firmie ?

    ogloszenie jak ogloszenie... mam jednak wrazenie, ze
    powinni je panstwo zamiescic dla odmiany na grupie
    do takich ogloszen przeznaczonej. mam nadzieje ze to
    tutaj to tylko wypadek przy pracy?

    > Pozdrawiam
    > Adriana

    pozdrawiam rowniez