PracaGrupypl.praca.dyskusje › HIT Enterprises Gdynia

  • 1. Data: 2005-07-20 13:03:37
    Temat: HIT Enterprises Gdynia
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Zna ktoś z Was firmę HIT Enterprises z Gdyni i mógłby cos na jej temat
    powiedzieć ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-07-20 13:08:50
    Temat: Re: HIT Enterprises Gdynia
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 20-07-2005 o 15:03:37 jaQbek <j...@n...pl> napisał:

    > Zna kto? z Was firm? HIT Enterprises z Gdyni i móg?by cos na jej temat
    > powiedzieae ?

    www.hitenterprises.pl - strona www, z javaskryptem z pluskwą milenijną,
    ostatnio aktualizowana w 2003, z błędami ortograficznymi.

    " Obecnie HIT Enterprises stanowi grupę współpracujących ze sobą
    doświadczonych analityków systemowych i projektantów, programistów i
    ekspertów sieciowych. Naszymi głównymi atutami są wiedza i doświadczenie
    zdobyte podczas projektowania, tworzenia i rozwijania różnorodnych
    projektów informatycznych"

    buhahaha.

  • 3. Data: 2005-07-20 13:15:19
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.st7qs0nabdn4es@donkichot...

> [...]
    > ekspertów sieciowych. Naszymi głównymi atutami są wiedza i doświadczenie
    > zdobyte podczas projektowania, tworzenia i rozwijania różnorodnych

    Zajrzyj na stronę "referencje" i kliknij w którekolwiek logo. A tak
    poważnie, to cokolwiek wiesz o tej firmie więcej niż to, co napisane jest na
    stronie ?

  • 4. Data: 2005-07-20 14:09:39
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

> [...]
    > ekspertów sieciowych. Naszymi głównymi atutami są wiedza i doświadczenie
    > zdobyte podczas projektowania, tworzenia i rozwijania różnorodnych

    Uzywanie Sieci do wyszukiwania informacji u Ciebie... Ehm.

    Postanowilam nie wlazic na ich strone po tym opisie i to wszystko jest spoza
    ich strony.

    Dostali dotacje z Phare http://www.parp.gov.pl/archiwum/dotacjephare4d.php .
    Jak ktos sie umie skutecznie przyssac do UE, to sa to dobre referencje.
    W katalogu www PF zainwestowali we wpis z logo, za co PF sobie liczy
    ilestamset i generalnie na reklame wydaja jak Pan Bog przykazal..
    Powstali w 1994, czyli dlugo przezyli. Cytuja ich w artykulach prasowych,
    choc tylko w prasie branzowej.
    Sa obecni w bardzo duzej liczbie katalogow, jakby sie dopisywali nawet do
    trzeciorzednych, sa obecni takze w zagranicznych.

    Ich szef wylicytowal na WOSP podkladke pod mysz z logo WOSP dajac 40 zl :D,
    a takze juz w '96 roku na usenecie byl i gromil MLMy oraz bral aktywny i
    pomocny udzial w grupach dysk. o tresci informatycznej. Organizowal takze na
    pl.soc.seks konkurs na najdziwniejsze doswiadczenie seksualne i pytal,
    gdzie znajdzie JPG i GIF "o roznym poziomie pikanterii" - zwracam uwage nie
    na banalny fakt szukania obrazkow, ale na wyrafinowanie slownictwa i to u
    informatyka.

    Konczymy searcha (czas 16 min). Zapuszczanie Copernicusa odpuszczamy sobie.

    Jak dla mnie, to poza zamilowaniem do porno reszta jest na plus. :)

    I.

  • 5. Data: 2005-07-20 14:14:32
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 20-07-2005 o 16:09:39 Immona <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    napisał:

    > Uzywanie Sieci do wyszukiwania informacji u Ciebie... Ehm.

    Nie usprawiedliwia mnie to, że akurat nie naszło mnie, żeby robić
    research? ;)

    > Postanowilam nie wlazic na ich strone po tym opisie i to wszystko jest
    > spoza
    > ich strony.

    Gratulacje :)

  • 6. Data: 2005-07-20 14:19:39
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Zajrzyj na stronę "referencje" i kliknij w którekolwiek logo. A tak
    > poważnie, to cokolwiek wiesz o tej firmie więcej niż to, co napisane jest

    Nie wiedzial. :)

    Ocenianie firm po stronie www moze byc bardzo mylace. Po prostu niektorzy w
    inni sposob zdobywaja klientow i nie maja zadnych podstaw dopieszczac www,
    tylko ja posiadaja dla zasady, ale wiedza, ze klienta sie zdobywa inaczej,
    co jest prawda w przypadku niektorych grup docelowych. Niektorzy maja tyle
    zamowien, ze nie starcza im czasu na aktualizacje. niektorzy nie pojeli
    waznosci tego elementu image'u i go olewaja - ale w niczym to nie umniejsza
    ich kwalifikacji.

    Znam co najmniej kilka firm, ktore sa swietne, a na www prezentuja sie w
    sposob nie zadowalajacy internetowych purystow i estetow. Taki przyklad
    pierwszy z brzegu to np. www.arcanum.pl (odsuwajac podejrzenia o reklame -
    na tej grupie nie ma ich potencjalnych klientow.)

    I.

  • 7. Data: 2005-07-20 14:27:50
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.st7tuitd0ohrn9@donkichot...

    > Nie usprawiedliwia mnie to, że akurat nie naszło mnie, żeby robić
    > research? ;)

    Nie, bo wydajesz opinie o nich calosciowo. a jakosc strony www jest nisko
    skorelowana z tym, jak dobrym ktos jest pracodawca.

    > Gratulacje :)

    Nie ma za co. To byl tylko Google. Gorzej, jak ktos jest uzbrojony w
    Koperniki i inne narzedzia do glebszego wyszukiwania i laczace np.
    wypowiedzi pod roznymi nickami w roznych miejscach, potrafiace odkryc rozne
    uzywane nicki/emaile, w ostatecznosci porownujace styl wypowiedzi... Oraz
    maila, IRCa, telefon, towarzyskosc, mily glos/pisanie i nawiazujace kontakty
    z osobami cos o kims lub jego biznesie wiedzacymi, ktore szybko wypaplaja -
    np. byli pracownicy sa swietni. :D

    I.

  • 8. Data: 2005-07-20 16:26:54
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

> [...]
    > rozne
    > uzywane nicki/emaile, w ostatecznosci porownujace styl wypowiedzi...

    Czyżbyś używała go zawodowo, że tak dobrze go znasz ?