PracaGrupypl.praca.dyskusjeHELP. Jak załatwić urlop

  • 11. Data: 2005-09-10 02:48:45
    Temat: Re: HELP. Jak załatwić urlop
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    [...]
    > sprawa. Prosze was teraz... nie dyskutujcie o tym bo mam w firmie
    > naprawde bardzo komfortowa sytuacje (jak nikt). Podpowiedzcie mi tylko

    ROTFL;

    > co powiedziec tepemu jak zelazko kierownikowi zeby nie mial skrupolow
    > przed zatrzymywaniem mnie w firmie.

    ROTFL;

    jakbys mial "komfortowa sytuacje", to bys nie mial problemu z urlopem;
    jestem niesamowicie ciekaw, w czym przejawia sie ta komfortowa sytuacja;

    adas;

  • 12. Data: 2005-09-10 07:53:34
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    > moja ocena (ktora oczywiscie moze dla Ciebie nic nie znaczyc):

    no masz racje

    > jestes po prostu nieodpowiedzialny; nie wiem jaki masz tam rytm

    wiem, nie mam rodziny wiec co mi tam

    > pracy, ale chyba sam sie na niego zgodziles; skoro wiedziales
    > ze beda Ci czasami wypadac takie nieoczekiwane wyjazdy, to mogles
    > sobie poszukac takiej pracy, zeby nie stanowilo to problemu;

    a jest taka ? parkingowy ? dozorca ?

    > a z tym kombinowaniem z wymyslaniem pogrzebu: to nie jest nawet
    > na poziomie na gimnazjum;

    nie gadaj, tylko wymysl cos na poziomie politechniki warszawskiej

  • 13. Data: 2005-09-10 08:31:23
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Tomek<p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witka
    > Wykombinowal mi sie wyjazd w gory na pare dni.
    to ty pewnie z warszawki jestes ;)
    a co sie stanie jesli teraz nie pojedziesz?

    > Mam jeszcze 7 dni urlopu,
    ja mam 26 do wykorzystania w grudniu, bo tak sobie postanowilem
    nie lepiej wykorzystac na spokojnie te 7 dni i zaplanowac wyjazd w gory
    z cala reszta (bo zakladam, ze sam nie jedziesz)?

    > ale wiem ze kierownik nie bedzie ich mi chcial dac bo "trzeba pisac
    > projekt". Co z ty m fantem zrobic ?
    siasc na dupie i napisac projekt przed wyjazdem

    > Nie pojde do lekarza bo bylem wczoraj i to rozwiazanie na pewno nie wchodzi
    > w gre.
    a to niby dlaczego nie wchodzi? przeciez lekarz mogl cie wyslac na
    specjalistyczne badania (moze akurat w gory?;))

    > Gdybym wcisnal kit ze jade na pogrzeb to kaza przyniesc skrocony akt zgonu
    > (przeciez nie zabije cioci dla kwitka)
    to juz moze lepiej jakis wypadek w rodzinie, powazna choroba (odpukac)
    na to raczej kwitka nikt normalny nie bedzie rzadal. tylko trzeba powage
    zachowac i odegrac scenke

    > Na zadanie nie wiem czy tak mozna.
    i mozna i nie mozna, ale skoro masz projekt na glowie to ja bym powiedzial
    ze nie mozna, szczegolnie jesli masz w nim swoj udzial.

    > Ma ktos jakis pomysl ?
    - idz i powiedz jak sprawa stoi
    - wizyta u lekarza, z opcja wizyty w szpitalu (np.silne zatrucie)
    - masz znajomego policjanta? niech cie zatrzyma na 48 godzin :D
    - odloz wyjazd
    - nie przychodz do roboty i zadzwon, ze cos pilnego ci wyskoczylo ;)
    - dorosnij :)

  • 14. Data: 2005-09-11 17:53:10
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Plissken napisał(a):

    > Kolego.... bredzisz nie znajac sytuacji. Moja firma mnie nie zwolni, tego
    > jestem pewien.

    No to nie zawracaj d* i sam pogłówkuj jak wykombinowac urlop...
    jak dzieci normalnie...

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]