PracaGrupypl.praca.dyskusje › HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?

  • 11. Data: 2007-11-09 01:21:39
    Temat: Re: HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Bartek wrote:

    > Ciężko będzie mu znaleźć taką osobę (z takimi umiejętnościami) za
    > 3-3.5k zł. Jeżeli chce poszukać/popytać to polecam www.wss.pl -> forum
    >
    > Pozdrawiam
    > B.Z.

    Nie warto byc HD za taka kase i z taka wiedza.

  • 12. Data: 2007-11-09 07:26:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ostatnio znajomy szukal kogos na HD za takie pieniadze, ale zaden z
    > kandydatow nie sprostal wymaganiom. Jesli byla wiedza to brak
    > predyspozycji do HD (cierpliwosc, spokojna natura, umiejetnosc pracy w
    > stresie, przyjemny glos, umiejetnosc poprawnego wyslawiania się i
    > prowadzenia rozmowy, umiejetnosc poprowadzenia usera "za raczke" do
    > rozwiazanie problemu). Jak się okazuje, rzadko kto posiada takie cechy.

    moze jeszcze szuka takiego:)
    bo bym byl zainteresowany, a juz 4 lata siedze w HD wiec cos na ten temat
    wiem:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 13. Data: 2007-11-09 07:32:57
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > moze jeszcze szuka takiego:)
    > bo bym byl zainteresowany, a juz 4 lata siedze w HD wiec cos na ten temat
    > wiem:)

    juz sobie doczytalem ze chyba w Bydgoszczy szukal, drugi koniec polski:)
    ja w krakowie szukam:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2007-11-09 15:48:20
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Piotrek wrote:

    > moze jeszcze szuka takiego:)
    > bo bym byl zainteresowany, a juz 4 lata siedze w HD wiec cos na ten
    > temat wiem:)

    Poszukaj w Capgemini w Krk, ja stamtad mialem oferte ale ich pop*** ;D

  • 15. Data: 2007-11-09 18:32:50
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Poszukaj w Capgemini w Krk, ja stamtad mialem oferte ale ich pop*** ;D
    Tylko, ze ich oferta to w okolicach 2k...

  • 16. Data: 2007-11-12 07:45:06
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Poszukaj w Capgemini w Krk, ja stamtad mialem oferte ale ich pop*** ;D

    wiem widzialem , i znam ludzi co tam pracuja:)
    niestety mialbym downgrade w odniesieniu do obecnego stanowiska.
    zarowno jesli chodzi o pensje jak i o zakres obowiazkow, mimo wszystko
    obecnie zajmuje sie troche wazniejszymi sprawami niz problem z drukarka
    pani ksiegowej:)

    bardziej by mnie u nich dzial sieciowy interesowal, ale nie widze zadnych
    tego typu ogloszen z ich strony.
    widocznie ekipa im wystarcza mimo ze sie mocno rozbudowywuja:)

    tak czy inaczej dzieki za posta:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 17. Data: 2007-11-13 21:28:01
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > zadnych tego typu ogloszen z ich strony.
    > widocznie ekipa im wystarcza mimo ze sie mocno rozbudowywuja:)

    Tez chcialem isc do nich do sieci, ale jak nie szukaja takiego specjalisty
    jak ja to ich strata ;P pzdr!

  • 18. Data: 2007-11-14 09:22:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tez chcialem isc do nich do sieci, ale jak nie szukaja takiego specjalisty
    > jak ja to ich strata ;P pzdr!

    ty sie nie smiej, mam z pewnego zrodla informacje jakich maja specjalistow w
    HD w tej firmie;)
    nie mowie ze wszyscy bo nie mam az takiego porownania ale jak uslyszalem ile
    czasu walczyli z pewnymi problemami poddajac sie o mowiac uzytkownikowi ze
    sie nie da to az sie zalamalem.
    notoryczne braki personalne w HD, uzytkownicy musza na proste rzeczy czekac
    bardzo dlugo itd itp.

    mialem mozliwosc pracy w ich HD ale nie bawi mnie umawianie sie na
    instalacje drukarki z kilkudniowym wyprzedzeniem bo jest taki nawal pracy:)
    pomijajac juz dosc slabe wynagrodzenie oraz malo rozwojowa praca w HD:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 19. Data: 2007-11-15 23:03:58
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 14 Nov 2007 10:22:38 +0100, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

> [...]
    >pomijajac juz dosc slabe wynagrodzenie oraz malo rozwojowa praca w HD:)

    Panowie Piotrek oraz unknown, mógłbym prosić od Was emaila na adres
    prywatny: shark <wiadomo_co> post <wiadomo_co> pl ? Z góry dzięki.

    --
    z/svc