PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik WWW

  • 1. Data: 2005-03-08 08:52:44
    Temat: Grafik WWW
    Od: "p...@t...pl" <t...@t...pl>

    Firma działająca na rynku IT poszukuje grafika z którym
    chcielibyśmy nawiązać współprace w zakresie tworzenia stron WWW (projektowania
    grafiki)

    forma współpracy: umowa o dzieło / umowa zlecenie lub faktura VAT

    Prosimy o przesłanie portfolio lub linki do wykonanych prac oraz
    orientacyjne koszty wykonania.

    Nie oczekujemy CV - interesujš nas umiejętności, nie kwalifikacje.

    Możliwa praca w domu.

    Oferty prosimy przesyłać na adres: p...@t...pl

  • 2. Data: 2005-03-08 09:01:28
    Temat: Re: Grafik WWW
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 8 Mar 2005 09:52:44 +0100, p...@t...pl <t...@t...pl>
    napisał:

    > Firma działająca na rynku IT poszukuje grafika z którym
    > chcielibyśmy nawiązać współprace w zakresie tworzenia stron WWW
    > (projektowania
    > grafiki)

    "szukana praca" - ktoś szuka wykonawcy pracy
    "oferowana praca" - ktoś oferuje swoją pracę

    I tak jest słusznie :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)