PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie zamieścić ofertę pracy?

  • 11. Data: 2002-06-12 14:24:22
    Temat: Re: Gdzie zamieścić ofertę pracy?
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Mozesz na www.oferty-pracy.com
    dobre oferty na stronie głównej

  • 12. Data: 2002-06-12 16:39:55
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Kania napisał:
    >Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:ae750d$nde$...@n...onet.pl...

    >Czytaja... uwierz mi ;)
    >Wiem to chociazby po ilosci odpowiedzi na oferte pracy

    Poza tym ściąga się tylko nowe newsy, a nie jak w przypadku portali, co
    dwa dni powtarzają oferty i nie wiadomo czy coś jest nowego i trzeba
    znowu przeglądać wszystkie żeby czasem czegoś nie przegapić. W czasie
    takiego przeglądania trzeba wisieć na łączu i marnować impulsy a newsy
    to ściągnięcie w kilka-kilkanaście sekund daną grupę, i później można
    sobie to spokojnie przejrzeć.

    Mam tylko nadzieję, że pracodawcy nie zapominają o pl.praca.oferowana.
    Szkoda by było.

    --
    Pozdrawia
    Wojtek <j...@H...poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'

  • 13. Data: 2002-06-12 17:22:05
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > odwiedzają poszukujący pracy,
    > poszukuję rozsądnej osoby, nawet z możliwością odbycia nauki w naszej

    Np.

    http://www2.gazeta.pl/ogloszenia/704172,29868,0,0,70
    2738.html

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2002-06-12 17:29:46
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "juij" <j...@H...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie to spokojnie przejrzeć.
    >
    > Mam tylko nadzieję, że pracodawcy nie zapominają o pl.praca.oferowana.

    Swieta racja, tyle, ze tam masz ofert ludzi, ktorzy slyszeli o takiej
    grupie, umieja wysylac cos na niusy itp.
    Efekt - duza przewaga ofert z IT.
    A w meijscach typu www.gazeta.pl/praca masz oferty takze pozyskiwane w inny
    sposob .....

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2002-06-13 06:42:42
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > odwiedzają poszukujący pracy,
    > poszukuję rozsądnej osoby, nawet z możliwością odbycia nauki w naszej

    chyba przy tym bezrobociu w Łodzi, to wystarczy jedna niewielka ramka w
    Wyborczej.
    jak Ci sie nie chce biegac do biur, wystarczy jeden telefon do Bigramu i Ci
    przysla specjaliste z zakresu ogłoszeń.
    Szkoda, że nie napisałeś od razu jakiego człowieka poszukujesz, może byś
    miał to juz z głowy.

    Wojtek

  • 16. Data: 2002-06-13 06:43:57
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > nikt tego nie czyta... poza tymi ktorzy daja oferty

    Ja czytam, ale jakoś mi się wydaje, ze to miejsce dla kolesi, co nie mają
    kasy na pracownika ani nawet na papierowe ogłoszeniu, i najczęsciej szukaja
    smarkatych frajerów :P

    Wojtek

  • 17. Data: 2002-06-13 12:25:00
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "fotech" napisal:

    > Szkoda, że nie napisałeś od razu jakiego człowieka
    > poszukujesz, może byś miał to juz z głowy.

    Jesli sie nie myle, to poszukuja osoby z dobra znajomoscia obslugi
    komputera, checi poszerzania swojej wiedzy i umiejetnosci, odpornej na
    stresy, z zamilowaniem do ciekawej i trudnej pracy oraz odpowiedzialnej.
    Mile widziane doswiadczenie plastyczne. Nie jest natomiast wymagane
    doswiadczenie w branzy reklamowej ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 18. Data: 2002-06-13 19:19:17
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Jacuo napisał:

    >Użytkownik "juij" <j...@H...poczta.fm> napisał w wiadomości

    >Swieta racja, tyle, ze tam masz ofert ludzi, ktorzy slyszeli o takiej
    >grupie, umieja wysylac cos na niusy itp.

    Powinna być w takim razie jakaś informacja na portalach, że taka grupa
    istnieje. Chodzi mi to to, że jak już pracodawca wysyła ofertę do
    wystawienia w jakimś portalu, to żeby ona sobie powędrowała również na
    grupę. Jedni i drudzy będą zadowoleni.

    Obecnie na portalach np. takich jak praca.interia.pl z 90% ofert to
    odgrzewane kluchy z przed dwóch dni. Powinny przynajmniej wprowadzić
    jakieś ograniczenie na powtarzanie postów powiedzmy 1 miesiąc. Byłoby
    wtedy OK.

    >Efekt - duza przewaga ofert z IT.

    Dla mnie to zaleta bo akurat takie mnie tylko interesują.

    >A w meijscach typu www.gazeta.pl/praca masz oferty takze pozyskiwane w inny
    >sposob .....

    np. w jaki?

  • 19. Data: 2002-06-14 12:49:48
    Od: "Jacuo" <z...@N...poczta.gazeta.pl>

    j...@H...poczta.fm (juij) napisał(a):

> [...]
    > odgrzewane kluchy z przed dwóch dni. Powinny przynajmniej wprowadzić
    > jakieś ograniczenie na powtarzanie postów powiedzmy 1 miesiąc. Byłoby

    Nie bardzo rozumiem ...

    > Dla mnie to zaleta bo akurat takie mnie tylko interesują.

    Jak ja szukalem pracy, to mnie tez takei interesowaly, ale warto zdawac sobie
    sprawe, ze to zaleta dla mniejszosci.

    > np. w jaki?

    Duzo ogloszen jest z papierowej gazety ...

    Jacek