PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zamieścić ofertę pracy?

  • 1. Data: 2002-06-11 22:45:19
    Temat: Gdzie zamieścić ofertę pracy?
    Od: "NetNet" <n...@i...pl>

    Witajcie,

    czy moglibyście podpowiedzieć gdzie zamieścić ofertę pracy?
    potrzebuję zatrudnić kogoś w niewielkiej agencji reklamowej w Łodzi (więcej:
    www.arsiwa.com.pl) , ale nie wiem, jakie są sensowne miejsca, które
    odwiedzają poszukujący pracy,
    poszukuję rozsądnej osoby, nawet z możliwością odbycia nauki w naszej firmie

    pozdrowienia dla Wszystkich

    I.

  • 2. Data: 2002-06-12 07:00:27
    Temat: Re: Gdzie zamieścić ofertę pracy?
    Od: "Jagoda Brzozowska" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Doradzałabym umieszczenia ogłoszenia w lokalnej "Gazecie Wyborczej" i na
    wszystkich możliwych portalach (Gazeta.pl, Onet, Gratka i inne). Sposobów w
    sumie jest bardzo wiele. Powodzenia!

  • 3. Data: 2002-06-12 07:10:28
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@N...poczta.gazeta.pl (Jagoda Brzozowska) wrote in <ae6ria$idp$1
    @news.gazeta.pl>:

    >Doradza?abym umieszczenia og?oszenia w lokalnej "Gazecie Wyborczej" i na
    >wszystkich mo?liwych portalach (Gazeta.pl, Onet, Gratka i inne). Sposobów w
    >sumie jest bardzo wiele. Powodzenia!

    Lepiej zrobic to w serwisach specjalistycznych - gazeta.pl/praca oraz
    www.jobpilot.pl, www.jobs.pl, www.jobuniverse.pl itd.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-06-12 08:54:25
    Temat: Odp: Gdzie zamieścić ofertę pracy?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik NetNet <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae5ugq$me7$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    > odwiedzają poszukujący pracy,
    > poszukuję rozsądnej osoby, nawet z możliwością odbycia nauki w naszej

    A moze na pl.praca.oferowana

    Kania

  • 5. Data: 2002-06-12 09:41:21
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > A moze na pl.praca.oferowana

    nikt tego nie czyta... poza tymi ktorzy daja oferty

  • 6. Data: 2002-06-12 10:26:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae750d$nde$...@n...onet.pl...

    > nikt tego nie czyta... poza tymi ktorzy daja oferty

    Czytaja... uwierz mi ;)
    Wiem to chociazby po ilosci odpowiedzi na oferte pracy

    Kania

  • 7. Data: 2002-06-12 11:19:51
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Czytaja... uwierz mi ;)
    > Wiem to chociazby po ilosci odpowiedzi na oferte pracy
    >
    > Kania

    zwracam honor bo nie doczytalem. chodzili mi o to, ze pl.praca.szukana nikt
    nie czyta jak uwazam, a pl.praca.oferowana i owszem owszem... sam regularnie
    przegladam

    sory za pomylke

    jacek

  • 8. Data: 2002-06-12 11:44:13
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    Ja czytam. A wcale nie zamieszczam tam ogloszen, po prostu szukam pracy,
    wiec czytam ogloszenia wszedzie, gdzie tylko je znajde.

    Joan

  • 9. Data: 2002-06-12 11:59:18
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "NetNet" napisal:

    > potrzebuję zatrudnić kogoś w niewielkiej agencji
    > reklamowej w Łodzi

    Szkoda, ze to nie okolice Bytomia :(

    > (więcej: www.arsiwa.com.pl) ,

    Tak przy okazji - dlaczego po kliknieciu na logo otwiera sie nowe okno?
    Nie mozna tego bylo w jednym zrobic?

    > ale nie wiem, jakie są sensowne miejsca,
    > które odwiedzają poszukujący pracy,

    Kazde miejsce zwiazane z poszukiwaniem pracy jest chyba sensowne :)
    Najlepiej zamiescic w kilku roznych.

    > poszukuję rozsądnej osoby, nawet z możliwością
    > odbycia nauki w naszej firmie

    Wiec moze tez jakies tablice ogloszeniowe w wiekszych szkolach?

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2002-06-12 13:53:26
    Od: "NetNet" <n...@i...pl>

    Dziękuję wszystkim za opinię.

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak przy okazji - dlaczego po kliknieciu na logo otwiera sie nowe okno?
    > Nie mozna tego bylo w jednym zrobic?

    Można, ale jest to faza rozruchowa modułowo scalanej witryny. Zapraszam
    wkrótce, będzie nieco inaczej.

    > Wiec moze tez jakies tablice ogloszeniowe w wiekszych szkolach?

    Nie mamy czzasu na ten typ poszukiwań.

    pozdrawiam

    I.