PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie w CV po angielsku pisze się tytuły?

  • 1. Data: 2005-09-13 20:22:27
    Temat: Gdzie w CV po angielsku pisze się tytuły?
    Od: "Robot" <R...@h...com>

    Witam,

    Czy jest jakaś zasada, która mówi, czy
    tytuły (MSc i Eng.) w CV po angielsku pisze się
    przed czy po nazwisku?

    MSc Eng. Imię Nazwisko

    Imię Nazwisko, MSc Eng.

    Robot

  • 2. Data: 2005-09-13 21:24:50
    Temat: Re: Gdzie w CV po angielsku pisze się tytuły?
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    13.09.2005 # 21:22:27, Robot napisał:

    > MSc Eng. Imię Nazwisko

    To chyba byłoby "po polsku" ;) - nie jestem pewien

    > Imię Nazwisko, MSc Eng.

    Ja napisałbym w tym stylu, jednak ten skrót pisze się chyba M.Sc.
    a nie MSc (chociaż może tak też jest dobrze ?)

    Czy jesteś pewien, że taka konstrukcja MSc Eng jest poprawna
    (Mgr inż) ? Czy w przypadku samego inż, poprawnie (ładniej)
    jest Eng. czy też B.Sc. ?
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-09-14 07:48:32
    Od: "Robot" <R...@h...com>

    > Czy jesteś pewien, że taka konstrukcja MSc Eng jest poprawna
    > (Mgr inż) ? Czy w przypadku samego inż, poprawnie (ładniej)
    > jest Eng. czy też B.Sc. ?

    Robiąc to tłumaczenie, kierowałem się zasadami:

    licencjat - bachelor of science (BSc) - nauki ścisłe lub bachelor of arts
    (BA) - nauki humanistyczne
    inżynier - engineer (Eng.)
    magister - master of science (MSc) - nauki ścisłe lub master of arts (MA) -
    nauki humanistyczne
    architekt - architect
    doktor - philosophiae doctor (PhD)
    profesor - professor (Prof.)

    ze strony

    http://www.pg.gda.pl/pr/index.php?id=12,356,0,0,1,0

  • 4. Data: 2005-09-14 08:30:57
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    14.09.2005 # 08:48:32, Robot napisał:

    > Robiąc to tłumaczenie, kierowałem się zasadami[...]

    I wygląda na to, że miałeś rację:

    http://www.astroman.com.pl/index.php?mod=wyksztalcen
    ie&id=1
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-09-15 12:41:05
    Od: "Alex.andra" <a...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy jest jakaś zasada, która mówi, czy
    > tytuły (MSc i Eng.) w CV po angielsku pisze się
    > przed czy po nazwisku?
    >
    > MSc Eng. Imię Nazwisko
    >
    > Imię Nazwisko, MSc Eng.
    >

    > Robot
    >
    > Witam! Polecam w tej sprawie sronkę www.pracuj.pl. Tam znajdziesz nie tylko
    porady jak napisać poprawne CV, również w języku angielskim, ale również podane
    są wzory. Życzę owocnego poszukiwania, bo stronka jest naprawdę pełna
    przydatnych informacji na tematy związane z pracą.

    Alex.andra