PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie się nauczyć AS400 - są jakieś szkolenia ???

  • 1. Data: 2002-09-01 18:28:41
    Temat: Gdzie się nauczyć AS400 - są jakieś szkolenia ???
    Od: "PW" <w...@g...pl>

    Znalazłem ostatnio kilka ofert dotyczących administracji AS400.

    Gdzie można się tego nauczyć ???

    Paweł

  • 2. Data: 2002-09-01 20:37:13
    Temat: Re: Gdzie się nauczyć AS400 - są jakieś szkolenia ???
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "PW" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem ostatnio kilka ofert dotyczących administracji AS400.
    >
    > Gdzie można się tego nauczyć ???
    >
    > Paweł

    To produkt IBM, zacznij moze od ich stron..?

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-02 06:30:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "PW" <w...@g...pl> wrote in message news:aktm7h$mju$1@news.tpi.pl...
    > Znalazłem ostatnio kilka ofert dotyczących administracji AS400.
    >
    > Gdzie można się tego nauczyć ???

    Kurs na operatora (podstawowe komendy, struktura systemu itp) jakies 1000$.
    Taniej najac sie do roboty np w Auchanie:))) - tam to funkcjonuje
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2002-09-02 08:01:47
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    1000$.
    > Taniej najac sie do roboty np w Auchanie:))) - tam to funkcjonuje
    hehehe... i nawet Ci pare zlotych zaplaca za nauke ;))
    aa i przy okazji nauczysz sie wiele innych ciekawych rzeczy...
    np mozna doglebnie nauczyc sie pewnego popularnego arkusza kalkulacyjnego :)
    Czarek

  • 5. Data: 2002-09-02 10:01:04
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > aa i przy okazji nauczysz sie wiele innych ciekawych rzeczy...
    > np mozna doglebnie nauczyc sie pewnego popularnego arkusza kalkulacyjnego

    albo niezbedne kazdemu informatykowi skanowanie kodow paskowych;)

  • 6. Data: 2002-09-02 21:51:05
    Temat: Re: Gdzie się nauczyć AS400 - s? jakie? szkolenia ???
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 2 Sep 2002 12:01:04 +0200, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >albo niezbedne kazdemu informatykowi skanowanie kodow paskowych;)

    Tudzież transfer danych ze skanera do systemu komputerowego ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 7. Data: 2002-09-04 17:25:26
    Od: "Grzegorz Goryszewski" <j...@i...pl>

    > Znalazłem ostatnio kilka ofert dotyczących administracji AS400.
    >
    > Gdzie można się tego nauczyć ???

    Nauczyc to tylko podczas pracy z wyzej wymienionym, ale pogladowo to
    proponuje:

    www.as400.ibm.com
    www.redbooks.ibm.com

    Jest jeszcze jedna mozliwosc, mianowice istnieje mozliwosc pracy w
    srodowisku AS/400 (obecnie iSeries)
    przy wykorzystaniu przegladarki, istnieja serwisy ,ktore daja kilka dni
    zabawy za darmo. Poszukaj w sieci, nie mam pod reka linkow :(.

    Grzegorz Goryszewski