PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie na informatyke...

  • 31. Data: 2002-04-16 15:24:26
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Przezyc sie da. Tylko po co?

    --
    Maciek Bryński

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9hf9d$19s$1@news.tpi.pl...

  • 32. Data: 2002-04-16 15:49:57
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Maciek Bryński" <m...@g...pl> wrote in message
    > Przezyc sie da. Tylko po co?

    No ja sie z Toba zgadzam - ale nic sie z tym nie da zrobic. Na kazdej
    uczelni sa rzeczy, ktore sie specjalnie nie przydaja. To jest polityka,
    rozne sily nacisku i takie tam... Nic na tym swiecie nie jest idealne -
    zawsze ktos ma jakies interesy do zalatwienia kosztem innych.

  • 33. Data: 2002-04-16 15:51:08
    Od: <m...@s...pl>

    > Przezyc sie da. Tylko po co?
    >
    > Przezyc sie da. Tylko po co?

    Choćby żeby znać pewne ograniczenia hmmm otaczającej nas materii a nie tylko
    żyć w wirtualnym świecie kodów i algorytmów :)
    inż. elektronik Politechnika Warszawska :)
    (wkrótce mgr inż. telekomunikacji Politechnika Warszawska)

  • 34. Data: 2002-04-16 16:03:43
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Te ogranicznia to po liceum sie ... Przyajmniej ja znam :)
    --
    Maciek Brynski

  • 35. Data: 2002-04-16 16:30:28
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Te ogranicznia to po liceum sie ... Przyajmniej ja znam :)

    Dokladnie - ale gdyby chcec usuwac WSZEKLIE ograniczenia, to zycia by nie
    starczylo.

  • 36. Data: 2002-04-16 18:12:11
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > I tak najprawdopodobniej pojde na Pol.Sl bo blizej. Zreszta jak ktos chce
    > nauczy sie infy nawet W Wyzszej Szkole Informatyki w Koziej Wolce :)

    Sa jednak pewne sprawy, ktore jednak lepiej wchodza do glowy gdy masz
    "mistrza", nie wszystko z ksiazek dobrze wchodzi...

  • 37. Data: 2002-04-17 12:41:25
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Czy moglaby sie ujawnic jakas osoba ktora wlasnie skonczyla (konczy)
    informatyke na Pol.Sl i powiedziec co o niej mysli.

    --
    Maciek Bryński

  • 38. Data: 2002-04-17 20:57:39
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 17 Apr 2002 14:41:25 +0200, "Maciek Bryński"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Czy moglaby sie ujawnic jakas osoba ktora wlasnie skonczyla (konczy)
    >informatyke na Pol.Sl i powiedziec co o niej mysli
    Idz na Politechnike pomeczysz sie nad matematyka i fizyka - to sa
    przedmioty na ktorych odsiewane jest ziarno od plew (przynajmniej tak
    twierdza wykladowcy). Potem duet Karwan-Skowronek (Modelowanie Cyfrowe
    to jest to) Analiza Algorytmow z moja ulubiona pania (chyba juz nie
    magister) Wieczorek :P , Wspolbiezne z ... cholera wypadlo mi z glowy
    ale robi sie na strasznym zlomie (pararell programming - RESPECT) no
    i pare innych ciekawych osob - postudiujesz sobie.

    Jak jade przez Gliwice to zawsze kolo budynku RAUI chocby po to by
    popatrzec.

    Uniwersytet Warszawski jest IMHO przereklamowany bo Warszawa.

    Pzdr
    Limfo

  • 39. Data: 2002-04-18 07:04:31
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message

    > Idz na Politechnike pomeczysz sie nad matematyka i fizyka - to sa
    > przedmioty na ktorych odsiewane jest ziarno od plew (przynajmniej tak
    > twierdza wykladowcy).

    Taka jest prawda...

    > Jak jade przez Gliwice to zawsze kolo budynku RAUI chocby po to by
    > popatrzec.

    Ty tez? :-)

    > Uniwersytet Warszawski jest IMHO przereklamowany bo Warszawa.

    Podobne mam odniesienia.

  • 40. Data: 2002-04-18 10:19:11
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    A ogolnie zadowolony jestes ze poszedles tam a nie gdzie indziej?

    --
    Maciek Bryński