PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie moge zamiesci bezplatnie ogloszenie z oferta pracy ?

  • 1. Data: 2005-07-25 19:58:44
    Temat: Gdzie moge zamiesci bezplatnie ogloszenie z oferta pracy ?
    Od: "Michal Starczewski" <m...@c...pl>

    Witam
    Moja firma wlasnie planuje zmiescic kilka ogloszen z ofertami pracy...
    Orientuje sie ktos moze z was ktore sweriwy www oferuja bezplatne
    zamieszczenie ogloszen z ofertami pracy przez pracodawcoe ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-25 20:21:04
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Michal Starczewski napisał(a):
> [...]
    > Orientuje sie ktos moze z was ktore sweriwy www oferuja bezplatne
    > zamieszczenie ogloszen z ofertami pracy przez pracodawcoe ?

    http://www.linux.com.pl/forum/index.php?t=thread&frm
    _id=55 (tylko IT)

  • 3. Data: 2005-07-25 20:24:07
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Witaj

    Np. grupa pl.praca.oferowana

    jobpilot moze tez oglasza bezplatnie ale nie jestem pewien

  • 4. Data: 2005-07-25 20:29:18
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Mon, 25 Jul 2005 21:58:44 +0200,ludzik o
    nazwie Michal Starczewski <m...@c...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    może www.gumtree.pl

    --