PracaGrupypl.praca.szukana***GRAFIK-KRAKÓW***

  • 1. Data: 2002-08-18 17:54:15
    Temat: ***GRAFIK-KRAKÓW***
    Od: "Monika Kozień" <M...@i...pl>

    Poszukuję pracy na zlecenie w Krakowie w charakterze grafika komputerowego.
    Wykonuje tanio strony www, oraz projekty do druku, typu plakat, okładka,
    opakowanie,

    Podsumowanie kwalifikacji:
    Doskonała znajomość programów: Adobe
    Photoshop, Corel Draw, Flash, FrontPage.

    znajomość HTML, ActionScript, css

    biegła znajomość języka francuskiego i niemieckiego,
    dobra angielskiego

    pomysłowość, zmysł estetyczny, kreatywność, zdolności
    plastyczne, umiejętność pracy zespołowej.

    portfolio:

    http://strony.wp.pl/wp/monikakozien

    Jeśli moja oferta wyda się Państwu interesująca, bardzo proszę o kontakt.
    Z poważaniem
    Monika Kozień

  • 2. Data: 2002-08-19 08:04:40
    Temat: Re: ***GRAFIK-KRAKÓW***
    Od: "Marcin Wirkus" <i...@o...pl>

    > pomysłowość, zmysł estetyczny, kreatywność, zdolności
    > plastyczne, umiejętność pracy zespołowej.

    coś tu ze zmysłem platycznym chyba nie tak - strona okropna
    a najgorsze jest to że Pani nie szanuje internautów
    zdjecie o wadze 150 kb na stronie koziel i spka to troche przegiecie

  • 3. Data: 2002-08-21 20:05:25
    Od: "Ben" <b...@k...net.pl>

    >coś tu ze zmysłem platycznym chyba nie tak - strona okropna
    >a najgorsze jest to że Pani nie szanuje internautów
    >zdjecie o wadze 150 kb na stronie koziel i spka to troche przegiecie

    A Ciebie co ugryzlo?!!
    Ben