PracaGrupypl.praca.dyskusje › GLAXO.Smith.Kline-praca...-wazne pytanie!!!

  • 1. Data: 2004-05-18 18:05:32
    Temat: GLAXO.Smith.Kline-praca...-wazne pytanie!!!
    Od: "Jay_Keey " <a...@g...pl>

    czesc,
    czy ktos z Was moglby w przyblizeniu okreslic ile mozna zarobic w
    GlaxoSmithKline majac wyzsze wyksztalcenie i pracujac w ramach umowy o prace.
    Zdaje sobie z tego sprawe,ze rozpietosc potencjalnych stanowisk w takim
    wypadku jest ogromna, dlatego mam na mysli przedzial plac. (np. od 1500
    do...). Jest to w miare pilna dla mnie sprawa, dlatego, ze niedlugo mam u
    nich spotkanie w sprawie pracy i nie wiem ile zaproponowac.
    Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-05-19 09:50:03
    Temat: Re: GLAXO.Smith.Kline-praca...-wazne pytanie!!!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jay_Keey " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest to w miare pilna dla mnie sprawa, dlatego, ze niedlugo mam u
    > nich spotkanie w sprawie pracy i nie wiem ile zaproponowac.

    Zaproponuj tyle, na ile sie cenisz. Wez pod uwage stanowisko, ilosc wiedzy
    jaka zdobyles i bedziesz tam wykorzystywal.

    Pytanie o to ile sie zarabia w danej firmie jest chyba bez sensu. Moj
    znajomy mial taka sytuacje. Chcial dostac prace, wypytal sie o stawki i
    zaproponowal swoja. Przyjeli go. Teraz sie okazuje, zemogl zadac duzo
    wiecej. I pluje sobie w brode, bo ograniczyly go te stawki.

    Kania

  • 3. Data: 2004-05-19 12:32:03
    Od: "mwakulak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaproponowal swoja. Przyjeli go. Teraz sie okazuje, zemogl zadac duzo
    > wiecej. I pluje sobie w brode, bo ograniczyly go te stawki.

    Mam dziewczyne w podobnej branży. Na początek dostała 3.000 zł brutto, pół
    roku później 1000 zł podwyżki

  • 4. Data: 2004-05-23 16:20:12
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    In news:c8faii$nec$1@news.onet.pl,
    Kania <k...@p...onet.pl> typed:

> [...]
    > i zaproponowal swoja. Przyjeli go. Teraz sie okazuje, zemogl zadac
    > duzo wiecej. I pluje sobie w brode, bo ograniczyly go te stawki.

    Może gdyby powiedział wówczas więcej, to przyjęli by tańszą osobę??

    W sumie, to trochę bez sensu jest pytanie się o pieniądze...
    Tutaj powinna być informacja w drugą stronę... pracodawca
    powinien oferować stawkę... a poszukujący może się na nią
    nie zgodzić... albo negocjować.
    Często jest chyba tak, że przy zatrudnianiu decyduje to,
    za ile chce pracować... i zatrudniani są tańsi...
    a nie lepsi...

    --
    Szymon