PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?

  • 31. Data: 2009-09-25 08:36:22
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    news:h9hsrv$aog$1@news.onet.pl...

    > Mam wrażenie właśnie, że handlowanie samochodami i ich częściami na
    > giełdach będzie zanikać i przenosić się do internetu, więc nie sądzę, aby
    > to był dochodowy interes na lata.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Obserwujac największą giełdę w mojej okolicy - giełdę w Gliwicach, nie
    odnoszę takiego wrażenia. Na giełdzie możesz kupić od razu, powybierać
    potargować, przymierzyć itd. Handle wirtualny nie zastąpi wszystkiego.
    --
    Jackare

  • 32. Data: 2009-09-25 10:21:32
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "darr" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Tak właśnie potrzebuję, tu i teraz przede wszystkim.

    Przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. OIDP mieszkasz w jakiejś
    mniejszej miejscowości. Czasem w rozmowach z różnymi znajomymi przewija
    się temat, że w takich mniejszych miejscowościach, szczególnie tam, gdzie
    w domkach jednorodzinnych mieszkają samotne starsze osoby (nie znaczy że
    biedne) przydałby się ktoś do dorywczego wykonywania różnych prac, że tak
    powiem podwórkowych. Musi być to ktoś z minimum pojęcia i godny zaufania,
    bo "zatrudnienie" przeciętnego lokalnego menela do skopania ogródka kończy
    się złamaniem szpadla i ubytkiem np. "miedzianych zdobień do bramy" :) I
    dlatego jest pewna luka do wypełnienia. Prace byłyby dokładnie takie, jak
    potrzebujesz - półdniowe, dorywcze. Co do stawek - zarobisz więcej niż
    przy kopaniu rowów - ale umówmy się - to są jednak proste prace fizyczne.
    IMHO jeśli naprawdę żadna z poprzednich opcji nie wchodzi w grę, przemyśl
    to.

    e.

  • 33. Data: 2009-09-25 10:23:25
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

    > Mąż mojej koleżanki pracując tylko i wyłącznie w soboty i niedziele i
    > handlując częściami zbił naprawdę niezłą fortunę.

    tylko skąd miał te części :)

    e.

  • 34. Data: 2009-09-25 12:04:42
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h9fhv9

    > Zwrócić jednak trzeba uwagę na znikome zainteresowanie możliwością
    > adopcji. Tysiące dzieci przeżywa dramat w bidulach

    Kolejny temat, o którym nie masz nawet przezroczystego pojęcia :>

  • 35. Data: 2009-09-25 12:05:44
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "grabarz" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, że masz te swoje 20 czy 30-kilka lat

    LOL. Jakie 20-30 lat? Toż to stare, sfrustrowane dziadziszcze, które tylko
    w taki sposób, czyli czepiając się wszystkich i robiąc z siebie kretyna na
    newsach, może popuścić ciśnienie w wentylku.

  • 36. Data: 2009-09-25 13:22:39
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h9gslb$kq$1@nemesis.news.neostrada.pl Minotaur

    > Czyżbyś oczekiwał, że będe ci się zwierzał, stary nieszczęsny głupcze z
    > przerośniętą prostatą? :)

    A czemu by nie ? Skoro tak ochoczo raczysz innych pogadankami na temat
    odpowiedzialnośći i roztropności życiowej, to wiele osób byłoby z zaciekawieniem
    poczytałoby o tym, jak to dalej funkcjonuje.

  • 37. Data: 2009-09-25 14:18:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9ig6v$9fs$1@news.onet.pl Mirosław Habarta
    <M...@p...pl> pisze:

    > A czemu by nie ? Skoro tak ochoczo raczysz innych pogadankami na temat
    > odpowiedzialnośći i roztropności życiowej, to wiele osób byłoby z
    > zaciekawieniem poczytałoby o tym, jak to dalej funkcjonuje.
    Jesteś pewny, że możesz się za tych "wielu" wypowiadać?
    Raczej podejrzewam, że to może tylko podniecić klku uszkodzonych kretynów,
    jak choćby obśmiany Balon, przegoniony już nieraz z różnych grup za
    neptyczną wręcz głupotę i prostactwo, a który czasem nawraca niczym
    niedoleczony syfilis.
    Niemniej skoro już tak drobisz nogami pod stołem z ciekawości to niech
    tam...
    Nie mam dzieci. Wraz z moją towarzyszką życiową ustaliliśmy, że jeszcze nie
    czas - chcemy pokorzystać z życia, nie ma do czego się spieszyć. Większość
    znajomych już się rozmnożyła więc widzimy jak to jest.
    Jeśli kiedyś zdecydujemy się przekształcić związek w rodzinę bardzo poważnie
    bierzemy pod uwagę adopcję (zresztą na rozród biologiczny może być już
    wówczas z przyczyn naturalnych za późno). Ale na pewno nie w najbliższej
    przyszłości, gdyż poza wcześniej wskazaną przyczyną - brak
    satysfakcjonującej bazy lokalowej. Nie wyobrażam sobie egzystowania z
    potomkiem (potomkami?) w mieszkaniu - musi być dom i jakiś spłachetek gleby
    pod ogródek, drzewka. A na dom taki, jaki byśmy chcieli mieć nas na razie
    zwyczajnie nie stać, nawet jakby sprzedać oba mieszkania i wysupłać
    wszystkie oszczędności.
    Myślę, że wystarczająco zaspokoiłem twoją ciekawość, pokazując przy okazji,
    że swoje poglądy nie tylko mam, ale także stosuję je we własnym życiu.
    Nie dziwi mnie fakt, iż mogą one być irytujące dla niektórych grupowiczów
    (szczególnie tych o ciaśniejszych umysłach), co dodatkowo katalizuje
    bezkompromisowy sposób, w jaki je wyrażam. Świadczy to o bardziej o nich niż
    o mnie - oni się zapluwają, ja się dobrze bawię.
    Howgh!

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2009-09-25 14:48:30
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Jotte pisze:
    > Wraz z moją towarzyszką życiową ustaliliśmy, że jeszcze
    > nie czas - chcemy pokorzystać z życia, nie ma do czego się spieszyć.
    > Większość znajomych już się rozmnożyła więc widzimy jak to jest.

    To chyba pierwsza Twoja wypowiedź tutaj, z którą się zgadzam :)
    Pokorzystać i odkładać aż będzie stać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2009-09-25 14:57:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9ilce$ioj$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > To chyba pierwsza Twoja wypowiedź tutaj, z którą się zgadzam :)
    Myślisz, że poślę ci za to kviaty? ;)

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-09-25 15:08:30
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Kviat" napisał:

    > To chyba pierwsza Twoja wypowiedź tutaj, z którą się zgadzam :)
    > Pokorzystać i odkładać aż będzie stać.

    pokorzystać z życia a pużniej pokorzystać z invitro, refundowanego , widzimy
    jak to jest u znajomych:O)