PracaGrupypl.praca.szukanaFotografia i Video

  • 1. Data: 2004-01-20 17:25:40
    Temat: Fotografia i Video
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    Szukam pracy-zleceń w branży fotograficznej.Posiadam dobry sprzet foto i
    video.Działam od 10 lat .woj.Śląskie
    s...@w...pl gg 1261172

  • 2. Data: 2004-01-27 15:19:06
    Temat: Re: Fotografia i Video
    Od: "Marcines" <m...@p...onet.pl>

    > Szukam pracy-zleceń w branży fotograficznej.Posiadam dobry sprzet foto i
    > video.Działam od 10 lat .woj.Śląskie
    > s...@w...pl  gg 1261172

    Witam!

    Kto wie czy wlasnie nie Pana szukam. Jestem korespondentem bialoruskiej TV w
    Polsce i poszukuje ludzi, ktorzy mogli by robic dla mnie zdjecia poza Warszawa,
    np. w Slaskiem. Czy moze mi Pan opowiedziec cos wiecej o swoich doswiadczeniach
    z kamera, no i co to za sprzet? "Dobry" to przyznam toche za malo. W gre moze
    wchodzic albo Betacam SP albo DVCAM albo oczywiscie mini DV. Moge zaproponowac
    wylacznie umowe o dzielo, no i oczywiscie nie jest to nic stalego. Dorywczosc
    to chyba najlepsze slowo.

    Pozdrawiam i czekam na odzew.

    Marcines