PracaGrupypl.praca.dyskusjeFizyka + Informatyka + matematyka

  • 11. Data: 2002-12-02 11:54:32
    Temat: Re: Fizyka + Informatyka + matematyka
    Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>

    Użytkownik "Zuku" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asdea9$l26$1@news.tpi.pl...

    > mowil mi o jego kolesiu ktory studiuje i na mechanicznym i elektronike
    > i zaliczyl na elektronice jakis miedzywydzialowy przedmiot,
    > ale na mechanice nie chcieli mu dac wpisu.

    W moim przypadku bylo jeszcze lepiej;-)
    Majac wpisy z egzaminow, laborek i projektow z transmisji danych, sieci
    lokalnych, rozleglych na infie musialem zdawac egzamin z sieci komputerowych
    na zarzadzaniu bo facet puscil liste na jednym z wykladow, a mnie z
    oczywistych wzgledow poza pierwszym na kolejnych nie bylo:-)

    Pozdrawiam
    PePe_M

  • 12. Data: 2002-12-06 23:22:32
    Od: m...@p...com (Michal)

    Mam podobna sytuacje i podobny problem.
    Tzn. studiuje matematyke na uniwersytecie i Statystyke i
    Ekonometrie (jako jeden kierunek jesli ktos mialby watpliwosci (to
    wlasnie te zagadnienia mnie interesuja)) na Akademi Ekonomicznej. Ze
    znam jezyki to nie wspominam. I mam dwa dylematy:
    1. Czy dobrze zrobilem idac na drugi kierunek? Czy moze lepiej bylo
    sie skupic na matematyce? Fakt, ze na kierunek na AE jest jakby "pode
    mnie."
    2. Czy to w jakis sposob zwieksza moje szanse na dobra prace? Tu, czy
    w innym kraju?
    I chyba tylko czas pokaze, czy decyzja o podjeciu drugiego
    kierunku byla sluszna (w jakim sensie?).
    A tak z ciekawosci, jak szukaliscie pracy zagranicznej?
    Michal

  • 13. Data: 2002-12-07 00:36:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    m...@p...com (Michal) writes:

> [...]
    > mnie."
    > 2. Czy to w jakis sposob zwieksza moje szanse na dobra prace? Tu, czy

    samo wyksztalcenie, tzn. posiadanie papieru w zasadzie nie.

    to, co jest wazne, to to czego sie nauczysz tam, jakie nabedziesz
    umiejetnosci i jak je sprzedasz.

    w polsce w chyba nie ma studiow, na ktorych by cie przyuczali do
    _bardzo konkretnego_ zawodu. to, co bedziesz robil, zalezy od ciebie
    samego; twoje wyksztalcenie moze ci w tym pomoc co najwyzej.

    czy wiesz co chcialbys robic? odpowiedz sobie na to pytanie.
    jak juz odpowiesz, to odpowiedz na nastepne: w jaki sposob obecne
    studia mi w tej pracy pomoga, przydadza sie? czego ppzytecznego dla
    siebie sie tam naucze? co stamtad wyniose?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net