PracaGrupypl.praca.dyskusje › RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?

  • 1. Data: 2002-11-21 10:06:07
    Temat: RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?
    Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION)

    Przyjechalam do warszawy 3 lata temu, prosto po szkole sredniej, zaczelam
    studia dzienne na PW. Po drugim semestrze zmienilam kierunek i szkole, jak
    rowniez
    tryb studiowania. Teraz jestem na drugim roku zaocznej informatyki i od
    poltora
    roku pracuje jako recepcjonistka. Najpierw lapalam krotkie zlecenia jako
    'czasownik',
    dzieki firmom posredniczacym, glownie Central Interim i TempService, ale
    wciaz
    szukalam tez stalej pracy. W marcu tego roku TempService wyslal mnie do
    firmy,
    w ktorej pracuje teraz, a po 3 miesiacach, firma podziekowala
    TempService'owi
    i podpisala ze mna umowe na 2 lata. Jako ze planuje pracowac w zawodzie
    informatyka,
    okres 2 lat w zupelnosci mnie satysfakcjonuje - bede wtedy konczyc trzeci
    rok
    studiow [przynajmniej taki jest plan ;)] i w koncu bede miec jakies szanse
    na znalezienie
    bardziej odpowiedniej pracy. Na boku robie male strony www, ucze sie php,
    wprawiam sie, wprawiam, wprawiam... Idealnie byloby znalezc prace bardziej
    powiazana z IT,
    rownoczesnie studiowac, a potem z duma wpisac doswiadczenie w CV, ale ta
    praca, ktora
    mam teraz, zapewnia mi fundusze na studia, a to jest najwazniejsze. Poza tym
    - mam
    wyksztalcenie srednie, nie mam zadnego wiekszego doswiadczenia, tak wiec o
    taka prace
    bylo mi na poczatku najlatwiej. Wiem, ze doswiadczenie na recepcji nie zrobi
    wielkiego
    wrazenia na pracodawcy, u ktorego bede sie ubiegac o stanowisko IT-pokrewne,
    ale _zawsze to jakies doswiadczenie_, swiadczace na plus, nie na minus.
    Ale to nie watek o moich planach ;) Rozpedzilam sie.
    Dzieki firmom doradztwa personalnego, (wowczas) 19-letnia dziewczyna po
    liceum,
    bez ZADNEGO doswiadczena, jedynie z bardzo dobra znajomoscia angielskiego i
    dobra
    znajomoscia francuskiego, od poltora roku pracuje w Warszawie.
    Kiedy skonczy mi sie ta umowa, pierwsze co zrobie, to odwiedze znowu te
    firmy.

    s...@c...pl
    s...@o...pl
    s...@d...ids.pl
    ----------------------------------
    i am your deathstar :: blow me away

  • 2. Data: 2002-11-21 10:43:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    r...@g...faurecia.com (RECEPTION) wrote in
    02.gro.pl.bf:

    /ciach.../

    > Poza tym - mam wyksztalcenie srednie, nie mam zadnego wiekszego
    > doswiadczenia, tak wiec o taka prace bylo mi na poczatku najlatwiej.

    I w ten sposob sie wlasnie zaczyna. Jestes przykladem konsekwentnej osoby, ktora w
    pore sie o tym przekonala.

    > Kiedy skonczy mi sie ta umowa, pierwsze co zrobie, to odwiedze znowu
    > te firmy.

    Za pozno. Moja rada : zakrec sie wokol tego juz pol roku lub rok wczesniej... A moze
    probuj juz teraz, jesli czujesz, ze dalabys rade pogodzic trudniejsza prace z nauka.

    Wojtek

    P.S. Nie uzywaj raczej sluzbowego adresu e-mail piszac na grupy ...to moze byc
    niemile
    widziane przez pracodawce.

  • 3. Data: 2002-11-21 15:52:24
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Może i dobrze, że użyła firmowego, bo to wszystko wygląda jak typowy mail
    reklamowy, a tak to co by faurcia miala interes w tym, zatem może to
    prawda.....

    ..