PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy i strony rekrutacyjne

  • 11. Data: 2008-05-23 21:39:07
    Temat: Re: Firmy i strony rekrutacyjne
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-23, Sławomir Kawała <s...@a...net> wrote:

    [...]

    > Wiesz, ja na ostatnie rozmowy kwalifikacyjne nawet przestalem brac
    > certyfikaty. Kwestia jest tylko taka, ze wpisuje to co mam w cv, ktore
    > wysylam i jest to pewnie jedno z kryteriow zaproszenia na rozmowe.
    > Jeszcze ani razu nie mialem sytuacji, w ktorej poproszono mnie
    > o udowodnienie, ze rzeczywiscie certyfikaty posiadam, co nie znaczy,
    > ze kiedys nie poprosza. Podobnie moglo byc u Ciebie.

    Tyle, że jak mnie wtedy rekrutowali, to ja jeszcze magistrem nie
    byłem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-05-23 22:11:18
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On pią, 23 maj 2008 o 21:39 GMT, Wojciech Bancer wrote:
    > Tyle, że jak mnie wtedy rekrutowali, to ja jeszcze magistrem nie
    > byłem. :)

    Mhm, to zmienia postac rzeczy - w takim razie wypada pogratulowac.

    --
    pozdr. Sławomir Kawała
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 13. Data: 2008-05-23 22:42:17
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 23, 8:22 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Mhm. Ten papier mi się tak przydał, że jeszcze go nie zdążyłem odebrać
    > z uczelni.

    Mój dyplom leży na uczelni od blisko 4 lat. W tym czasie cały instytut
    się przeniósł do innej dzielnicy, a ja zaliczyłem 4 firmy i w końcu
    założyłem swoją. Cholernie przydatne te papiery ;)

    --
    mihau

  • 14. Data: 2008-05-24 07:54:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > z uczelni. A broniłem się z rok temu, przyjeźdzając ekstra z Poznania na
    > Śląsk i biorąc na tą okoliczność wolne w pracy (i nie zgadniesz - jestem

    a ile bylo kandydatow na to stanowisko?
    /no i jakich? :)

  • 15. Data: 2008-05-24 15:05:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-24, Q <n...@s...pl> wrote:

    > a ile bylo kandydatow na to stanowisko?
    > /no i jakich? :)

    Generalnie to się starałem tam dostać jako programista. Po testach
    rekrutacyjnych stwierdzili, że po kilkumiesięcznym okresie wdrażania się
    jako programista mogą mi zaproponować PMowanie i zarządzanie zespołem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2008-05-24 16:15:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Generalnie to się starałem tam dostać jako programista. Po testach
    > rekrutacyjnych stwierdzili, że po kilkumiesięcznym okresie wdrażania się
    > jako programista mogą mi zaproponować PMowanie i zarządzanie zespołem.

    aaa....
    jak byly jakies testy i zablysnales, to gratuluje wiedzy i fajnej firmy :)

  • 17. Data: 2013-11-26 10:28:56
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 maja 2008 15:33:06 UTC+2 użytkownik e-usenet napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić poważne firmy rekrutacyjne lub naprawdę dobre portale,
    > które mogłyby pomóc w znalezieniu dobrej pracy dla informatyka z 10-letnim
    > doświadczeniem? Praca w Polsce, ale zagranica też do rozważenia. Mieliście
    > dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > e-usenet
    >
    > --

    Jak szukałem po portalach to na wszystkich portalach trzeba było się logować,
    rejestrować, zgłaszać do każdego pracodawcy/firmy osobno, nie miałem propozycji z
    ogłoszeń, które sam dawałem, ze szukam pracy. Tylko w jednym portalu zgłaszało się
    bez logowania, napisałem swoje oczekiwania i firmy HR się ze mną kontaktowały, było
    to o tyle ważne, że mój (wtedy) aktualny pracodawca stale monitorował ogłoszenia na
    różnych portalach a tam mogłem zgłosić się anonimowo. Portal nazywa się
    odkryjfirme.pl. To było ok 3 mc temu. Pracę znalazłem w tradycyjny sposób ale pomysł
    mi się spodobał w jednym miejscu wielu oferujących pracę i nie tylko.