PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmowy laptop

  • 11. Data: 2007-10-03 21:09:22
    Temat: Re: Firmowy laptop
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 zly <b...@p...fm> napisał/a:

    > Jesli nie podpisywal ze bierze tego lapka, to tak samo ciezko bedzie im
    > udowodnic, ze go nie oddal, jak jemu, ze sa mu winni kase

    Zgłoszą sprawę na Policję i ta już u niego tego laptopa znajdzie. Jeśli mają
    fakturę, jakieś papiery o gwarancji, pudełko itd, to temat jest raczej
    prosty.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 12. Data: 2007-10-04 08:48:46
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > A takim problemem by bylo gdyby pozyczyl go jakiemus znajomemu na pare
    > tygodni? Przyjdzie policja, mowi ze laptopa oddal, papieru nie ma,ze
    > oddal,
    > bo nie mial ze bral. Co w firmie z nim zrobili to nie wie, bo i skad.
    > Zadne
    > nr seryjne nie pomoga.

    W firmie znajdzie się 2-3 świadków, że brał... Poza tym przeszukanie
    domu/mieszkania nie jest przyjemne (te tony płyt CD/DVD)...

    B.Z.

  • 13. Data: 2007-10-04 16:58:49
    Od: "rysik" <h...@o...pl>

    .

    > Zgłoszą sprawę na Policję i ta już u niego tego laptopa znajdzie. Jeśli
    > mają
    > fakturę, jakieś papiery o gwarancji, pudełko itd, to temat jest raczej
    > prosty.

    Tu niechodzi o sklep co lapka nie chce przyjac do naprawy ;)

  • 14. Data: 2007-10-05 11:08:49
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: zly [Wed, 3 Oct 2007 21:06:11 +0200]:

    > A takim problemem by bylo gdyby pozyczyl go jakiemus znajomemu na pare
    > tygodni? Przyjdzie policja, mowi ze laptopa oddal

    Jak to oddał? A on go w ogóle brał...?

    K.

    --
    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |

  • 15. Data: 2007-10-05 11:09:48
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: Bartek [Thu, 4 Oct 2007 10:48:46 +0200]:

    > W firmie znajdzie się 2-3 świadków, że brał...

    Aha. No to niech się znajdzie jakiś świadek że oddał...
    A świadkowie wiedzą że pożyczał? Bo może dostał jako część
    wynagrodzenia?

    K.

    --
    _ _ ____ _______________________________________

  • 16. Data: 2007-10-05 17:55:54
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Aha. No to niech się znajdzie jakiś świadek że oddał...
    > A świadkowie wiedzą że pożyczał? Bo może dostał jako część
    > wynagrodzenia?
    >

    > K.

    W tym wypadku chodziło głównie o przeszukanie (co ładnie pominęłaś). Znając
    życie na 90% znajdą u gościa ciekawe inne rzeczy: jakieś CD/DVD, może przy
    okazji sprawdzą komputer stacjonarny...
    Jak nie w ten sposób to w inny zostanie załatwiony.
    Niestety ludzi muszą się nauczyć, że pewnych rzeczy nie robi się "na
    gębę"... a nauka kosztuje...

    B.Z.

  • 17. Data: 2007-10-05 21:37:14
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 19:55:54 +0200, Bartek napisał(a):

> [...]
    > okazji sprawdzą komputer stacjonarny...
    > Jak nie w ten sposób to w inny zostanie załatwiony.

    Zakladaja, ze policjanci to nie firmowi znajomi, to raczej watpie by im sie
    chcialo babrac. Dostali upierdliwe zlecenie i raczej beda chcieli jak
    najszybciej je zakonczyc

    --
    marcin

  • 18. Data: 2007-10-06 12:22:31
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Zakladaja, ze policjanci to nie firmowi znajomi, to raczej watpie by im
    > sie
    > chcialo babrac. Dostali upierdliwe zlecenie i raczej beda chcieli jak
    > najszybciej je zakonczyc

    To dziwne, ale znajomi policjanci twierdzą co innego. Jak mają przeszukanie
    to by mieć "pewnika" zabierając się z CD/DVD - wtedy zawsze jest jakieś
    osiągnięcie... Smutne, ale prawdziwe...

    B.Z.

  • 19. Data: 2007-10-06 20:04:12
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 6 Oct 2007 14:22:31 +0200, Bartek napisał(a):

    > To dziwne, ale znajomi policjanci twierdzą co innego. Jak mają przeszukanie
    > to by mieć "pewnika" zabierając się z CD/DVD - wtedy zawsze jest jakieś
    > osiągnięcie... Smutne, ale prawdziwe...

    Osobiscie mam inne doswiadczenie. Na widok plytek policjant tylko sie
    usmiechnal. Duzo zalezy od podejscia. Jesli policjant bedzie moralnie stal
    po stronie goscia od laptopa to raczej nie bedzie wyszukiwal na niego
    hakow, sprawdzi tylko to co musi. Jesli trafi sie jakis frustrat, to sie
    doczepi wszystkiego co moze

    --
    marcin

  • 20. Data: 2007-10-06 21:43:30
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Poza tym kto umawia się na premię "na gębę" to powinien wiedzieć, że nie
    > dostanie jej w momencie poinformowania o odejściu... zresztą papier to
    > papier...

    Ja kiedyś miałem premię uznaniową, bez żadnej gwarancji jej dostania,
    kwoty minimalnej itp., a w momencie zmiany pracy dostałem wszystko, co
    do grosza.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com