PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma OVB

  • 1. Data: 2004-05-29 20:04:39
    Temat: Firma OVB
    Od: "MG" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie: czy słyszeliście może o firmie OVB? Co to dokładnie jest, czym
    się konkretnie zajmuje, a przede wszystkim czy jest solidna?
    Wiem, że jest powiązana z finansami, ale nie znam bliższych szczegółów, a w
    najbliższym czasie mam rozmowę kwalifikacyjną. Problem polega na tym, że ja
    nie wiem dokładnie co to jest???

    Wybaczcie, jeżeli ten temat był poruszany, ale nie zdążyłem ściągnąć
    wszystkich wcześniejszych wiadomości.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-05-29 20:30:23
    Temat: Re: Firma OVB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MG <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Wybaczcie, jeżeli ten temat był poruszany, ale nie zdążyłem ściągnąć
    > wszystkich wcześniejszych wiadomości.

    Daj sobie spokoj.
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&q=
    ovb&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.*

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-30 07:19:21
    Od: Witek <n...@p...pl>

    "MG" <s...@p...onet.pl> napisal w

    > Mam pytanie: czy slyszeliôcie moze o firmie OVB? Co to dokladnie jest,
    > czym sie konkretnie zajmuje, a przede wszystkim czy jest solidna?
    Po przeszukaniu Internetu na temat OVB tez odradzalem mojemu bratu
    pracowanie w tej firmie. Lecz ostatnio spotkalem kolege ze studiow, ktory
    zaczal tam prace rok temu i "awansowal" juz na stanowisko szefa grupy czy
    jakies takie. Nie wiem o czym to swiadczy, ale komus sie tam udalo cos
    wiecej osiagnac niz zwykly agent.

    Mysle ze sa ciekawsze prace niz te w MLM - multilevel marketing.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)