PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank

  • 1. Data: 2003-06-17 12:32:04
    Temat: Eurobank
    Od: "ULA" <i...@N...gazeta.pl>

    Bo tak się zastanawiam, Eurobank przeprowadza (czy też przeprowadzał będzie
    zaniedługo) rekrutację do swoich odziałów na terenie całego kraju. Rzekomo
    dają szansę osobom, które nie mają doświadczenia np. w bankowości i które
    nawet nie ukończyły podobnych studiów. No właśnie, a ja sobie kończę
    anglistykę i uparłam się nie pracować w edukacji, tylko właśnie w ogólnie
    pojętym biurze. Z samej tylko ciekawości mogę przesłać swoją ofertę, ale czy
    jest sens podchodzić do tego z całym zaangażowaniem, czy raczej w ramach
    hobby, bo i tak szanse mają tylko ci po ekonomii itd.

  • 2. Data: 2003-06-17 13:16:11
    Temat: Re: Eurobank
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    Użytkownik "ULA" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest sens podchodzić do tego z całym zaangażowaniem, czy raczej w ramach
    > hobby, bo i tak szanse mają tylko ci po ekonomii itd.

    zajrzyj na pl.biznes.banki - wczoraj byla dyskusja i zobaczysz czy warto...
    tu bardziej liczy sie wyglad hostessy a nie studia..ale poczytaj sama

  • 3. Data: 2003-06-17 14:43:44
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    no i w ciągu ostatniego roku ilość bezrobotnych byłych pracowników banku
    mocno wzrosła :(

    /p

  • 4. Data: 2003-06-18 03:51:02
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > no i w ciągu ostatniego roku ilość bezrobotnych byłych pracowników banku
    > mocno wzrosła :(
    >
    > /p

    Od siebie dodam ze sasiadka pracujac w PKO SA ma na 8.00 a wraca przecietnie
    18-19 i oczywiscie pracuje tylko 8 godzin, ale jak jej sie nie podoba to
    ..... :-((((
    Irek

  • 5. Data: 2003-06-18 13:30:52
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Kochana, z ulicy nie dostaje sie dobrej pracy, tylko z polecenia. Pracuje
    juz w czwartej firmie i nigdy nie znalazlem pracy z ogloszenia. Owszem moze
    i znajdziesz taka prace ale max za 1000 zl. Konkursy, rekrutacje robi sie
    tylko po to zeby wykazac sie przed zarzadem firmy, ze wyszukalo sie
    najlepszych ludzi. Niestety zanim pojawia sie takie ogloszenie juz pare
    miesiecy wczesniej wiadomo kto bedzie pracowal. W bankach sa bardzo niskie
    pensje wbrew pozorom 1200-1700 zl, zarzad zarabia setki tysiecy, np.
    ostatnio kazdy z zarzadu Millenium Banku dostal za 2002 rok po 3 mln
    zlotych!!!! (przelicze moze na stare: 30 miliardow)

    Pzdr

    Anders