PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ernst & Young

  • 11. Data: 2005-09-14 13:54:47
    Temat: Re: Ernst & Young
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-09-14 14:11:09 +0200, "asia" <a...@i...pl> said:

    > Po drugie nie pisze na forum poprawnej polszczyzny.

    No i spierdalaj...

    Ale się nie obrażaj, przecież nie piszemy na forum savoir-vivre'u,
    prawda? :))))

    camel[OT] ubawiony argumentacją

  • 12. Data: 2005-09-15 07:14:15
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    camel napisał(a):

    > No i spierdalaj...
    >

    > Ale się nie obrażaj, przecież nie piszemy na forum savoir-vivre'u,
    > prawda? :))))

    Zrob przysluge swiatu.
    Uzywaj czasami tego, czym obdarzyla Cie natura- mozgu.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 13. Data: 2005-09-15 10:58:15
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    asia <a...@i...pl> napisał(a):

    jakia panuje atmosfera w czasie
    > pracy. jak wyglada proces rekrutacji? podobno jest tes z jezyka mam
    pytanko
    > czy bardzo trudny i jest jeszcze jakis inny test jak on wyglada a pozniej
    sa
    > rozmowy prosze napiszcie jak ktos mial z ta firma do czynienia co i jak.

    Czytałem wywiad z menedżerem z jakiegoś doradztwa, z którego wynikało,
    że jest to typowe zajęcie dla ogoniastych miłośników sportów ekstremalnych.
    Facet dostał się tam parę lat temu i pewnie szybko biegał, bo awansował.
    Stwierdził jednak, że przez te parę lat wymagania rekrutacyjne tak wzrosły,
    że teraz już by tej pracy nie dostał - odsiew jest totalny.
    Trzeba się ruszać i myśleć tak, żeby rekrutujący widział, że powietrze
    wokół kandydata wrze :))
    A praca jak praca - prawie sielanka.
    Full service 24h z niewielkimi przerwami.
    Urlop daje nie szef, ale klient.
    Jak szef widzi, że ktoś już naprawdę ma obęd w oczach i pada na pysk,
    to góra 3 (słownie trzy) dni urlopu (coś w rodzaju L-4 bez lekarza, a potem
    biegiem do pracy :)
    Ale jazda - cegła na gaz, a nogi na sprzęgle i hamulcu :))

    Marek

  • 14. Data: 2005-09-15 18:35:07
    Od: Piotr Kuć <S...@n...invalid>

    czarny <m...@f...art.lp> wrote in

    **** Następną linijkę wyciął Czarny ****

    > Zrob przysluge swiatu.
    > Uzywaj czasami tego, czym obdarzyla Cie natura- mozgu.

    Ależ On właśnie użył mózgu - to była po prostu cięta riposta.
    Jeśli czytelnik używa mózgu, to na pewno zrozumie przesłanie.

    P.S.
    Jak przycinasz cytaty, to przycinaj je tak by nie wypaczać ich sensu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 15. Data: 2005-09-16 09:07:37
    Od: Marek Rydzy <m...@p...onet.pl>

    Piotr Kuć napisał:

    > czarny <m...@f...art.lp> wrote in

    > Ależ On właśnie użył mózgu - to była po prostu cięta riposta.
    > Jeśli czytelnik używa mózgu, to na pewno zrozumie przesłanie.

    Camel - mistrz ciętej riposty.

    pozdrawiam
    Marek Rydzy