PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzamin dla kandydatow na czlonkow RN

  • 1. Data: 2003-01-04 12:11:24
    Temat: Egzamin dla kandydatow na czlonkow RN
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hej.
    Poszukuje dla znajomego informacji na temat egzaminow dla kandydatow
    na czlonkow rad nadzorczych jednoosobowych spolek Skarbu Panstwa.

    na www.msp.gov.pl nic nie znalazlem.

    W googlu raczej tylko szkolenia i kursy do tego egzaminu sa.

    Moze orientujecie sie, czy sa jakies zestawy pytan z poprzednich
    edycji kursow, jakies podreczniki polecane itp., itd. - czy mam mu
    pisac, zeby kierowal sie od razu na jakis kurs?

    A moze ktos ma juz taki egzamin za soba?

    Z gory dzieki za odpowiedz!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-08 09:53:56
    Temat: Re: Egzamin dla kandydatow na czlonkow RN
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    napisał w wiadomości news:av6j1q$20l$1@news.onet.pl...
    > Hej.
    > Poszukuje dla znajomego informacji na temat egzaminow dla kandydatow
    > na czlonkow rad nadzorczych jednoosobowych spolek Skarbu Panstwa.

    Hmmm , niedyskretne pytanie : po co Mu ten papier ???
    No chyba że ma układy żeby się do takiej rady załapać :)))

> [...]
    > edycji kursow, jakies podreczniki polecane itp., itd. - czy mam mu
    > pisac, zeby kierowal sie od razu na jakis kurs?

    Na kursie przekrojowo aspekty prawne (kodeks handlowy i cywilny , ustawa o
    komercjalizacj itp.) , rynek papierów wartościowych , elementy makro i
    mikroekonomii , podstawy bilansu i rachunku zysków i strat.Generalnie komuś
    po dobrej uczelni ekonomicznej nie powinno sprawic trudności , pod warunkiem
    że cokolwiek chciało mu się robić na studiach.Ja kończyłem Politechnikę więc
    parę rzeczy bylo dla mnie novum ale nie za wiele :)

    > A moze ktos ma juz taki egzamin za soba?

    Ja zdałem w 1999 :)
    Egzaminatorzy z MSP , paru było wykładowcami na kursie :)))))