PracaGrupypl.praca.szukana › Dziennikarz / teksciarz - Cala polska

  • 1. Data: 2002-06-20 09:40:02
    Temat: Dziennikarz / teksciarz - Cala polska
    Od: "Marcin Nawalny" <m...@w...pl>

    Witam,

    Jestem niezaleznym konsultantem / kierownikiem projektow informatycznych.

    Jak niezwykle wazne sa teksty w serwisach internetowych kazdy z nas Wie.
    Dlatego do projektow informatycznych, ktore prowadze poszukuje dziennikarzy
    lub osoby z powolanie teksciarskim.

    Glowym kryterium bedzie portfolio, dlatego tez uprzejmie prosze o
    przysylanie przede wszystkim probek tekstu.

    Wymaganiem "formalne"
    - znajomosc internetu,
    - uczestniczenie w podobnych projektach (doswiadczenie)
    - znajomosc jezyka angielskiego umozliwiajaca tworzenie tekstow w tym
    jezyku.

    Praca bedzie miala charakter wylacznie zdalny, rozliczana bedzie projektowo.

    Uprzejmie prosze o nieprzysylanie ofert wspolpracy z firm.
    Zastrzegam sobie mozliwosc skontakowania sie tylko w wybranymi osobami.

    Kontakt: m...@e...pl

    Prosze o nieprzysylanie zalacznikow.

    Pozdrawiam,
    Marcin Nawalny

  • 2. Data: 2002-06-20 09:47:11
    Temat: Re: Dziennikarz / teksciarz - Cala polska
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    "Marcin Nawalny" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > - uczestniczenie w podobnych projektach (doswiadczenie)
    > - znajomosc jezyka angielskiego umozliwiajaca tworzenie tekstow w tym

    Czy trzeci warunek jest tak istotny ze wzgledu na docelowy jezyk?
    PW

  • 3. Data: 2002-06-20 11:18:43
    Od: "Marcin Nawalny" <m...@w...pl>

    Nie rozumiem pytania.

    Pozdr.
    MN

  • 4. Data: 2002-06-20 12:16:03
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Marcin Nawalny <m...@w...pl> wrote:

    > Nie rozumiem pytania.

    Dodaj jeszcze:

    Nie rozumiem netykiety.
    (Odpisywanie pod, wycinanie zbędnych cytatów, itd.)

    Nie rozumiem nazw grup dyskusyjnych.
    (Twój post w ogóle nie dotyczy tej grupy usenetowej)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-20 14:57:19
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    > Nie rozumiem pytania.
    >
    > Pozdr.
    > MN

    Czy teksty beda tworzone wylacznie w jezyku angielskim i dlatego zostal
    postawiony ten warunek?
    Poza tym nie napisal Pan, jaka jest tematyka serwisow.
    PW

  • 6. Data: 2002-07-07 09:31:25
    Od: leh <leh(wytnijto)@z.pl>

    "Marcin Nawalny" <m...@w...pl> skribis:

    >Jestem niezaleznym konsultantem / kierownikiem projektow informatycznych.
    >
    >Jak niezwykle wazne sa teksty w serwisach internetowych kazdy z nas Wie.

    Jak niezwykle wazne jest pisanie po polskiemu na niusy, kazdy Wie z nas.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa ksiazka: <http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,