PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - komputerowo korepetycje + help desk

  • 51. Data: 2005-12-08 19:23:41
    Temat: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    tzw. metoda lejka -od pytań ogólnych przechodzi się do pytań coraz bardziej
    szczegółowych. Metoda na precyzyjne porozumienie w komunikacji werbalnej
    (tyle jeszcze pamiętam z podstaw psychologii)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 52. Data: 2005-12-08 20:08:12
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > tzw. metoda lejka -od pytań ogólnych przechodzi się do pytań coraz bardziej
    > szczegółowych. Metoda na precyzyjne porozumienie w komunikacji werbalnej
    > (tyle jeszcze pamiętam z podstaw psychologii)

    Jasne, ale co Jej to daje? Chyba że jest to kliniczny przykład działania
    kobiecego mózgu. W którym część odpowiedzialna za ciekawość jest naprawdę dużo
    bardziej rozbudowana niż u mężczyzn :-)

    Kriss

  • 53. Data: 2005-12-08 20:14:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 20:13:45 +0100]:

    > Jezu... a co to ma do rzeczy ? PYTASZ SIĘ : "...Ja się tak
    > raczej poważnie pytam. Znaczy się o kwoty które jesteś
    > w stanie na to przeznaczyć..." Pieniądze to pieniadze.

    Pieniądze to pieniądze, ale zależnie od źródła istnieją
    różne obostrzenia na co możesz je wydać. Za swoje możesz
    sobie wykupić usługi na pół roku i pokryć ZUSy, za takie
    z UP nie możesz - i to bywa różnica zasadnicza przy
    jakimkolwiek planowaniu działalności.

    Ale zdaje się, że już mnie to przestało interesować...

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 54. Data: 2005-12-08 20:26:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 21:08:12 +0100]:

    > Jasne, ale co Jej to daje?

    Informacje. Zdaje się, że liczyłeś na podpowiedź? No to
    może zburzę Twój światopogląd, ale żeby wymyślić jakieś
    rozwiązanie potrzebne są dane wejściowe. Kryształowej
    kuli niestety nie posiadam na wyposażeniu bo nie było jak
    jej rozliczyć...

    > Chyba że jest to kliniczny przykład działania kobiecego
    > mózgu. W którym część odpowiedzialna za ciekawość jest
    > naprawdę dużo bardziej rozbudowana niż u mężczyzn :-)

    Tak już z czystej ciekawości spytam: wpadłeś tutaj się
    rozerwać i znaleźć sobie kogoś do poobrażania, czy może
    to po prostu charakter plus IQ?

    Kira

  • 55. Data: 2005-12-08 20:30:04
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Jasne, ale co Jej to daje? Chyba że jest to kliniczny przykład działania
    > kobiecego mózgu. W którym część odpowiedzialna za ciekawość jest naprawdę
    > dużo bardziej rozbudowana niż u mężczyzn :-)

    a może jest w stanie coś podpowiedzieć tylko musi mieć do tego dane
    wejściowe? Jeżeli jest gotówka w wysokości 800 to już można pomyśleć o
    rozwinięciu firmy przez pomoce PUPowe.. fundusze europejskie (jest w
    pożyczkach coś takiego jak rozpoczecie nowej działalności) itd itp.
    cosik w twoim stwierdzeniu zaleciało seksizmem :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 56. Data: 2005-12-08 20:46:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 21:46:39 +0100]:

    > A co ma za znaczenie czy kasa jest ze skarbonki
    > czy z banku. Czy to wpływa na powodzenie biznesu ?

    Wpływa znacząco na jego planowanie, co już napisałam
    zresztą kawałek wyżej.

    > Po prostu popatrz jak odeszliśmy od wątku...

    To Ty od niego odszedłeś zauważ.

    Kira

  • 57. Data: 2005-12-08 20:46:39
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jej rozliczyć...

    A co ma za znaczenie czy kasa jest ze skarbonki czy z banku. Czy to wpływa na
    powodzenie biznesu ? Zmienia to jedynie sytuacje po ewentualnym bankrutctwie.

    > Tak już z czystej ciekawości spytam: wpadłeś tutaj się
    > rozerwać i znaleźć sobie kogoś do poobrażania, czy może
    > to po prostu charakter plus IQ?

    To samo mogę Ciebie spytać. Po prostu popatrz jak odeszliśmy od wątku...

    Kriss

  • 58. Data: 2005-12-08 20:54:38
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pożyczkach coś takiego jak rozpoczecie nowej działalności) itd itp.
    > cosik w twoim stwierdzeniu zaleciało seksizmem :)

    Może, ale napisałem że mogę wyłożyć 8000 - 12 000 zł. Na tym poziomie nie
    interesuje mnie rozwinięcie firmy, a informacja o powodzeniu po jej założeniu.
    Pozytywem będzie jeśli dwie osoby będą się w stanie utrzymać z tej działalności
    i będzie perspektywa na dalszy rozwój (zatrudnienie pracownika lub kilku)
    Chciałbym zacząć od czegoś małego. Ale dzięki za info o "PUPowe.. fundusze
    europejskie"
    Co do seksizmu... chyba nie miałem takiej intencji, ale z drugiej strony dobry
    seksizm nie jest zły... ;-)

    Pozdr
    Kriss

  • 59. Data: 2005-12-08 20:55:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 21:56:53 +0100]:

    > nic nie szkodzi, ale i tak dziękuję za wszystkie
    > informacje. Uwielbiam jak się złościsz... ;-)

    Mylisz złość z olewaniem ;)

    Kira

  • 60. Data: 2005-12-08 20:56:53
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>