PracaGrupypl.praca.szukanaDystrybucja internetowa

  • 1. Data: 2007-03-07 07:45:39
    Temat: Dystrybucja internetowa
    Od: <@neostrada.pl>

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim
    nakładzie czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie) Wyślij do mnie e-mail na
    adres w...@w...pl Wspaniałego dnia

  • 2. Data: 2007-03-07 08:05:54
    Temat: Re: Dystrybucja internetowa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    <@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
    > nakładzie czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie) Wyślij do mnie e-mail na

    Ostatnio mamy wysyp naciągaczy poszukujących frajerów...

    j.

  • 3. Data: 2007-03-07 08:45:13
    Od: "Andrzej S." <a...@b...vectranet.pl>

    Użytkownik januszek napisał:

    > Ostatnio mamy wysyp naciągaczy poszukujących frajerów...
    >
    > j.

    Oj, chyba mało w tobie wiary ;-)

    Nie zabierałbym głosu, nie znam zadnych szczegółów,
    nie wiem czy to jest naciagacz, ale kiedys przez takie
    ogloszenie znalazlem kontrahenta. A i niepełny wymiar,
    w komforcie własnego domu, no i calkiem, calkiem ...

    Zycze Ci wiecej odwagi przyjacielu
    --
    A S

  • 4. Data: 2007-03-08 10:52:02
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    @neostrada.pl napisał(a):

> [...]
    > nakładzie czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie) Wyślij do mnie e-mail na

    Oferujesz udział w piramidzie finansowej. Jest to karalne poza tym można
    na tym tylko stracić jeśli jesteś na dole piramidy. A jeśli jesteś
    jednym z organizatorów to kij ci w oko - może policja cię namierzy.

  • 5. Data: 2007-03-09 00:14:58
    Od: "www.zlotykot.com" <h...@g...pl>

    Juzek Kocimientka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Oferujesz udział w piramidzie finansowej. Jest to karalne poza tym można
    > na tym tylko stracić jeśli jesteś na dole piramidy. A jeśli jesteś
    > jednym z organizatorów to kij ci w oko - może policja cię namierzy.

    przyłączam się do poprzednich komentarzy, to działalność na krótką metę.
    Już niedługo piękna biżuteria na www.zlotykot.com.
    href="http://www.zlotykot.com">jewellery</a>, <a
    href="http://www.zlotykot.com">schmuck</a>, <a
    href="http://www.zlotykot.com">obrączki</a>, <a