PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dystrybucja

  • 1. Data: 2005-03-18 18:04:52
    Temat: Dystrybucja
    Od: "Furio" <p...@v...pl>

    Jestem dystrybutorem szkolenia biznesowego po przez e-maila .Moge
    zainterosowanych wprowadzic w ten biznes .Na początek darmowe szkolenie ,pomoc
    e-mailowa .Wszystkich zaintersowanych namawiam do kontaktu ,możemy nawiązać
    współprace.

  • 2. Data: 2005-03-18 18:53:15
    Temat: Re: Dystrybucja
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 18 mar 2005 w liście
    [news:39a6.000001f1.423b1844@newsgate.onet.pl] Furio
    [p...@v...pl] napisał(a):

> [...]
    > zainterosowanych wprowadzic w ten biznes .Na początek darmowe
    > szkolenie ,pomoc e-mailowa .Wszystkich zaintersowanych namawiam do

    Uwaga! Oszust!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-03-18 19:02:34
    Od: "Mario" <m...@p...fm>

    Na czym polega szkolenie. Będziesz wysyłał mi e-mailem zeskanowane strony
    książek ;-) a ja mam Ci za to płacić.

  • 4. Data: 2005-03-18 21:46:02
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-18 19:04, Użytkownik Furio napisał:
> [...]
    > e-mailowa .Wszystkich zaintersowanych namawiam do kontaktu ,możemy nawiązać

    Kropkę i przecinek stawia się bezpośrednio po wyrazie

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-03-21 09:18:37
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Darmowe szkolenie.

    Bełkot o tym jak to John Doe został milionerem a wcześniej był pucybutem.
    Treści prosto ze spotkania jakiejś finansowej sekty typu Titan czy inne g* w
    której zarabiają jedynie organizatorzy. Darmowe szkolenie to wysłanie
    e-maila z tym właśnie bełkotem: "uwierz w siebie", "twoja przyszłość zależy
    od Ciebie" i tak dalej...

    Współpraca to pewnie przesłanie oszustom na konto paru groszy za jakąś
    sieczkę pod tytułem "raporty".

    Piramidy finansowe są be. Zasadniczo, zwłaszcza jeśli nie stoi się na
    wierzchołku i nie macha rączką do stada frajerów na dole :)

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź