PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyskryminacja kobiet ...

  • 11. Data: 2004-02-08 15:57:06
    Temat: Re: Dyskryminacja kobiet ...
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Andrzeju! Żyjemy w Polsce! Nic Ci nie daje do myślenia,
    > że ta Pani ma 45lat a bezrobocie jest ogromne??

    To ja wiem, ale pytałem jaki ty masz pomysł?

    andrzej

  • 12. Data: 2004-02-08 17:46:01
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz duże piwo jak udowodnisz, że jest dyskryminowana.
    > Ja poza tym nie chcialbym pracowac w firmie, w której musialbym przy
    pomocy
    > konstytucji udowadniac, ze powinni sie ze mna liczyc.

    Widzisz gdzieś problem? Ja nie. Wystarczy porównać zarobki mężczyzn
    pracujących na identycznych stanowiskach co kobiety. Żaden problem. To, że
    paru nafaszerowanym testosteronem przygłupom wydaje się że kobieta "to nie
    pracownik" to ich problem.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 13. Data: 2004-02-08 19:54:24
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Widzisz gdzieś problem? Ja nie. Wystarczy porównać zarobki mężczyzn
    > pracujących na identycznych stanowiskach co kobiety. Żaden problem.

    Może i żaden, ale w państwowym zakładzie.
    W prywatnym są różni ludzie i różne muszą być zarobki i dodatkowo decyduje o
    ich wielkosci ten kto je wyplaca a nie ten kto ma brac. To taka wada
    kapitalizmu.
    Ja zawsze analizowalem tylko swoja wypłatę i decydowałem czy mi sie oplaca
    tam robic czy nie. Nigdy nie interesowało mnie ile ktos inny zarabia.
    Ktos mądry kiedys powiedział, że od czasu, gdy robotnik umie pisać to jedyną
    godną, uczciwą i sensowną formą protestu na wolnym rynku jest napisanie
    wypowiedzenia. Wszystko inne jest szantażem.

    andrzej