PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylematy... ;-)

  • 11. Data: 2005-11-04 07:39:11
    Temat: Re: Dylematy... ;-)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Natomiast druga firma miała być "przerywnikiem", bo liczyłem (dalej liczę),
    > że z tą pierwszą firmą wypali - w końcu byłem tam dwa razy, z czego ten
    > drugi raz to był dzień próbny, po którym powiedziano mi, że jak halę
    > wybydują, to do mnie zadzwonią, "bo się nadaję"... I może bym im nie
    > uwierzył, gdyby nie to, że drugi telefon (po rozmowie kwalifikacyjnej),
    > jednak do mnie wykonali..

    No to zadzwoń i się dowiedz kiedy, k***a, wybudują tę halę. Tylko niech
    nie kręcą bo przecież na pewno doskonale znają przybliżony termin (z
    tygodniową dokładnością). A do tej pory to znajdź sobie cokolwiek :-)
    Jedną ofertę pracy już masz tylko boisz się o rower a nie chcesz
    podtuningować mieszczucha... ( http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20524 )

    chester

  • 12. Data: 2005-11-06 23:36:17
    Od: "SHP" <s...@o...org.kasuj>

    chester wrote:

    > Jedną ofertę pracy już masz tylko boisz się o rower a
    > nie chcesz podtuningować mieszczucha...

    NTG

    ;-]

    Pozdro