PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat: odejść z firmy czy nie?

  • 1. Data: 2004-09-17 11:26:06
    Temat: Re: Dylemat: odejść z firmy czy nie?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Po tym co napislas odpowiedz nasuwa sie sama. Odejdz- byle z glowa. Na
    zasilek mozesz pojsc zawsze- wypowiedzenie tez mozesz zawsze dac- nie ma co
    sie spieszyc. Znajdz sobie cos i odejdz.

  • 2. Data: 2004-09-17 11:40:24
    Od: "zx" <x...@v...pl>

    zacznij szukać w trakcie pracy tam.
    Psychicznie ok. Z nowym pracodawcą możesz podpisać umowe przedwstępną, która
    gwarantuje Ci prace w nowej zaraz po odejściu ze starej.

    Nie rób tego tak, że najpierw zwalniasz sie z jednej a dopiero później szukasz
    drugiej - bo wtedy psychicznie to nie za zdrowo.
    pzdr

  • 3. Data: 2004-09-17 11:46:50
    Temat: Dylemat: odejść z firmy czy nie?
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Witam
    Od jakiegoś czasu mam "mały" dylemat i tak zastanawiam się nad rozwiązaniem:
    Pracuje rok czasu w firmie, która teraz ledwo dycha. Szef zwolnił jednego
    pracownika, drugi sam odszedł, wspólnik odchodzi a szef twierdzi, że nie mam
    się czego obawiać bo jest ze mnie zadowolony i chce abym dalej pracowała
    (sam nie jest w stanie sobie poradzić z obowiązkami). Jakiś czas temu
    proponował umowę na pół etatu ale sprawa przycichła (nie wiem na jak długo).
    Szef należy do osób humorzastych i sknerzastych. Mam umowę na najniższą
    krajową plus 400 zl na rękę od szefa. Niestety na te drugie pieniądze czesto
    długo muszę czekać :( i czasem się prosić. Staram się pracować wydajnie i
    przychodzę do domu wypompowana a szef jest i tak niezadowolony.
    Mój dylemat jest taki - czy iść na zasiłek dla bezrobotych i szukać sobie
    pracy w międzyczasie czy męczyć się z szefem i pracować? Dodam, że na
    zasiłku wyjdę w miarę dobrze bo jak odejdą mi dojazdy do pracy i opiekunka
    do dziecka to wychodzi trochę mniej niż wypłata (ok. 1000 zł) a zapowiada
    się że z szefem będę siedziała i robiła za dwie a nawet trzy osoby - prace
    biurowe plus to co teraz robie plus obowiazki szefa jak go nie będzie :(.
    Co byście zrobili na moim miejscu?
    --
    Emi z dylematem

  • 4. Data: 2004-09-17 12:15:37
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Użytkownik "Jackare"

  • 5. Data: 2004-09-17 12:36:03
    Temat: Re: Dylemat: odejść z firmy czy nie? TAK ale
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Ja powiem tak, mam juz doswiadczenie w tym temacie miałem podobną sytację w
    trkacie starej pracy, szukałem czegoś nowego. i jak znalazłem to dopiero
    odeszłem.
    Jeżeli jesteś z w-wy to pomogę zdobyc pracę w ubezpieczeniach w ING Nationale-
    Nederlnden.
    Pozdrawiam
    m...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-09-17 12:50:53
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

[...]

    Jak zaczniesz szukać pracy to i z psychiką się poprawi :)

    trzymaj się :)))

  • 8. Data: 2004-09-17 12:59:35
    Od: " Mario" <m...@N...gazeta.pl>

    Jak cię zainteresowałem to sprawdź stronę www.ing.pl zakładka KARIERA lub
    KONTAKT

    Pozdrawiam
    m...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2004-09-17 13:21:13
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Użytkownik " Mario"
> [...]
    > odeszłem.
    > Jeżeli jesteś z w-wy to pomogę zdobyc pracę w ubezpieczeniach w ING

    Dzięki :) tylko ja do W-wy mam jakieś 300 kilosów :(

    --
    Emi

  • 10. Data: 2004-09-18 10:08:41
    Od: Piotr Krukowiecki <p...@D...ii.uj.edu.pl>

    On 2004-09-17, zx <x...@v...pl> wrote:
    > zacznij szukać w trakcie pracy tam.
    > Psychicznie ok. Z nowym pracodawcą możesz podpisać umowe przedwstępną,
    > która gwarantuje Ci prace w nowej zaraz po odejściu ze starej.

    IIRC slyszalem/czytalem, ze umowa przedwstepna nie gwarantuje zatrudnienia
    (choc moze zalezy to od sformulowania umowy).

    --
    Piotrek (@ ~) | Odpowiadajac usun
    Cvbge@irc | DELETE