PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwa stanowiska z j. niemieckim w Warszawie

  • 1. Data: 2002-06-06 08:22:27
    Temat: Dwa stanowiska z j. niemieckim w Warszawie
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Hausmeister/techniker (BKZ 2624)

    Anforderungen: Sichern der Betriebs- und Funktionsbereitschaft und Instandhaltung
    des
    Mode-Verkaufshauses
    eines dt. Modehauses; poln. Arbeitsvertrag;techn./handwerkl.
    Ausb.;Berufserf.;Polnisch
    fliessend;Deutsch;dienstleistungsorientiert

    Betriebsart: Personaldienstleistungen

    Arbeitsort: Warschau/POLEN

    Arbeitszeit: Vollzeit

    Gehalt/Lohn: n.Vereinb.

    Frei ab: 15.06.02

    Befristet: nein

    Führerschein: B

    Gas- und Wasserinstallateur/in (BKZ 2621)

    KONTAKT

    Adecco Personaldienstleistung GmbH
    Jungfernstieg 1-3
    20095 Hamburg

    Frau Rothschuh
    Telefon 040 36978621

  • 2. Data: 2002-06-06 09:14:40
    Temat: Re: Dwa stanowiska z j. niemieckim w Warszawie
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Hausmeister/techniker (BKZ 2624)
    >
    > Anforderungen:    Sichern der Betriebs- und Funktionsbereitschaft und
    Instandhaltung des

    > Frau Rothschuh
    > Telefon 040 36978621

    Weg nach richtige gruppe

  • 3. Data: 2002-06-06 16:51:13
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > Weg nach richtige gruppe

    Sorry, ale tyle tu roznych skarzacych sie na polskich pracodawcow i brak u nich
    pracy, ze wyslalem
    szybko co znalazlem z nadzieja, ze moze ktos skorzysta.

    mat

  • 4. Data: 2002-06-06 18:33:55
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > Weg nach richtige gruppe
    :)

    BTW
    wyksztalcony ciec w dodatku z niemieckim w w-wa hehe, juz dawno siedzi w D

    a przy okazji nie powinno byc (tylko sie pytam celem Besserung mojego
    niemieckiego):
    weg nach der richtigen Gruppe

    pozdr.
    Beny

  • 5. Data: 2002-06-07 06:34:56
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    > a przy okazji nie powinno byc (tylko sie pytam celem Besserung mojego
    > niemieckiego):
    > weg nach der richtigen Gruppe

    jesli nach (czego nie jestem pewny) to powinno byc weg nach die richtige
    Gruppe

  • 6. Data: 2002-06-07 10:35:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > jesli nach (czego nie jestem pewny) to powinno byc weg nach die
    richtige
    > Gruppe

    jeśli -nach
    to na pewno nie -die