PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony informatyk [WARSZAWA]

  • 1. Data: 2003-08-08 09:23:28
    Temat: Doświadczony informatyk [WARSZAWA]
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    =Umiętności:

    * Języki: C++; php; perl; JavaScript; VBScript.
    * Bazy danych: MS SQL Server 2000, 7.0; My SQL; Postgree.
    * Systemy zarządzania i obiegu informacją: CRM(osobiście pisałem jednego );
    ERP; BPM(ZBP) e-work(doświadczenie w oprogramowaniu, wdrożaniu, opiece).
    * Systemy operacyjne: Windows(95-2000 Advanced server);HP UX; Linux.
    * Duże doświadczenie zawodowe, wdrożanie projektów w Polkomtel(Plus), Sipa
    press(fr.), Lukoil(ru.)
    * Umiętność pracy w środowisku systemu kontrolu jakosci ISO 9000.
    * Doświadczenie integratorskie.
    * Sprzęt sieciowy, administracja, router, firewall, load balancing, cluster,
    servery poczty, www, proxy, webmail, zabiezpieczenie przed wlamaniami.
    * B.d. znajomość języka rosyjskiego.

    =Wykształcenie:

    * Wyższe informatyczne.
    * Szkolenie sprzęt CISCO i CISCO IOS.
    * Szkolenie z BPM(projektowanie).
    * Szkolenie z zarządzania zespołem.

    =Doświadcznie:

    * Ponad 5 lat w firmach informatycznych zaczynając od helpdesk kończąc
    kierownikiem zespołu.

    =Osoba:

    * Energiczny.
    * Młody(nie mam 30).
    * Dyspozycyjny.
    * Łatwo kontaktujący z ludźmi.

    =Warunki finansowe:

    od 2500 netto w zależności od szczegulów pracy.

    Oferty proszę kierować na priv. Szczególowe CV, LM, referencji wysyłam na
    zapytanie.

  • 2. Data: 2003-08-08 10:57:15
    Temat: Re: Doświadczony informatyk [WARSZAWA]
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    trzy razy mogę, ale czwartego razu i więcej nie wytrzymam! :[

    > od 2500 netto w zależności od szczegulów pracy.
    ^^^^^^^^^^^

    tak się pisze "szczegułów"?! 2500 za niechęć wciśnięcia F7 w outlooku przed
    wysłaniem postu?
    pozdrawiam
    darek

  • 3. Data: 2003-08-08 11:06:51
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    =Umiętności:

    * Języki: C++; php; perl; JavaScript; VBScript.
    * Bazy danych: MS SQL Server 2000, 7.0; My SQL; Postgree.
    * Systemy zarządzania i obiegu informacją: CRM(osobiście pisałem jednego );
    ERP; BPM(ZBP) e-work(doświadczenie w oprogramowaniu, wdrażaniu, opiece).
    * Systemy operacyjne: Windows(95-2000 Advanced server);HP UX; Linux.
    * Duże doświadczenie zawodowe, wdrażanie projektów w Polkomtel(Plus), Sipa
    press(fr.), Lukoil(ru.)
    * Umiętność pracy w środowisku systemu kontrolu jakosci ISO 9000.
    * Doświadczenie integratorskie.
    * Sprzęt sieciowy, administracja, router, firewall, load balancing, cluster,
    servery poczty, www, proxy, webmail, zabezpieczenie przed włamaniami.
[...]

    =Doświadczenie:

[...]

    od 2500 netto w zależności od szczegółów pracy.

    Oferty proszę kierować na priv. Szczegółowe CV, LM, referencji wysyłam na
> [...]

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > tak się pisze "szczegułów"?! 2500 za niechęć wciśnięcia F7 w outlooku

    Chodzi o to że w tej wiadomości dużo terminologii technicznej, dlatego jej
    nie sprawdzałem.

    P.S. Nie kończy się kropką podpis pod wiadomością, szczególnie imie.
    P.P.S. W Polsce jestem od 3 lat, więc czasem robię błędy
    Pozdrawiam
    Herman

  • 4. Data: 2003-08-08 11:47:24
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    > P.S. Nie kończy się kropką podpis pod wiadomością, szczególnie imie.

    ^^^
    to nie jest kropka. tak wygląda literka "k" w czcionce Times New Roman.

    > P.P.S. W Polsce jestem od 3 lat, więc czasem robię błędy
    > Herman

    na koniec imienia nie podałeś więc miałem prawo nie wiedzieć.
    pozdrawiam
    darek
    p.s.
    tnij posty

  • 5. Data: 2003-08-08 12:08:03
    Od: "Uszliński Mariusz" <u...@v...ids.gda.pl>

    Ile razy dziennie masz zamiar wysylac na grupe to CV? Ci, ktorzy chca Cie
    znalezc i tak znajda. Ludzie odwiedzaja to miejsce regularnie, wiec to, ze
    napiszesz tego samego posta kilka razy w ciagu dnia:
    1. po pierwsze nic Ci nie da
    2. zasmieci grupe
    3. zdenerwuje czytajacych ja
    4. moze spowodowac usuniecie Twoich wypocin raz na zawsze.

    Uszy.

  • 6. Data: 2003-08-08 12:44:58
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    Pomoże tym ludziom które mnie szukają szukać krócej.
    1. Tyle razy by go było widać.
    2. Oczywiście grupa teraz jest krystlicznie czysta.
    3. Co ty powiesz, już to widzę. Zdenerwuję tych kto nie jest stroną
    zainteresowaną i poprostu nie ma co robić.
    4. Jest moderowana?

    Tak od siebie, interesowałem się czy to wogóle ktoś czyta. Otrzymałem jedną
    ofertę, parę gniewnych odpowiedzi, więc uspokoiłem się że czytają, może nie
    zawsze te osoby ale niema rzeczy idealnych.

    Pozdrawiam
    Herman