PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony informatyk

  • 1. Data: 2003-08-08 08:29:03
    Temat: Doświadczony informatyk
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    =Umiętności:

    * Języki: C++; php; perl; JavaScript; VBScript.
    * Bazy danych: MS SQL Server 2000, 7.0; My SQL; Postgree.
    * Systemy zarządzania i obiegu informacją: CRM(osobiście pisałem jednego );
    ERP; BPM(ZBP) e-work(doświadczenie w oprogramowaniu, wdrożaniu, opiece).
    * Systemy operacyjne: Windows(95-2000 Advanced server);HP UX; Linux.
    * Duże doświadczenie zawodowe, wdrożanie projektów w Polkomtel(Plus), Sipa
    press(fr.), Lukoil(ru.)
    * Umiętność pracy w środowisku systemu kontrolu jakosci ISO 9000.
    * Doświadczenie integratorskie.
    * Sprzęt sieciowy, administracja, router, firewall, load balancing, cluster,
    servery poczty, www, proxy, webmail, zabiezpieczenie przed wlamaniami.
    * B.d. znajomość języka rosyjskiego.

    =Wykształcenie:

    * Wyższe informatyczne.
    * Szkolenie sprzęt CISCO i CISCO IOS.
    * Szkolenie z BPM(projektowanie).
    * Szkolenie z zarządzania zespołem.

    =Doświadcznie:

    * Ponad 5 lat w firmach informatycznych zaczynając od helpdesk kończąc
    kierownikiem zespołu.

    =Osoba:

    * Energiczny.
    * Młody(nie mam 30).
    * Dyspozycyjny.
    * Łatwo kontaktujący z ludźmi.

    =Warunki finansowe:

    od 2500 netto w zależności od szczegulów pracy.

    Oferty proszę kierować na priv. Szczególowe CV, LM, referencji wysyłam na
    zapytanie.

  • 2. Data: 2003-08-08 08:57:47
    Temat: Re: Doświadczony informatyk .... CZEMU ludzie nie piszą skąd są ????
    Od: k...@t...com.pl (KG)

    Nawet doświadczeni informatycy...........:-[

    Krzysztof Górecki

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-08-08 10:52:06