PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradzcie-help

  • 1. Data: 2004-11-21 08:45:41
    Temat: Doradzcie-help
    Od: bokuden <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiceszef chyba sie na mnie uwzial,chce mnie ze stanowiska serwisu
    przeniesc na operatora(nawiasem mowiac jako serwisant mam najwieksze
    doswiadczenie w firmie).
    Zgodzic sie na takie rozwiazanie-a jesli tak-czy zadac oficjalnego
    przeniesienia)czy podziekowac i poszukac innej pracy?
    Wiceszef stwierdzil bowiem,ze szerze destrukcje,nie mozna sie ze mna
    dogadac,ze reszta bierze ze mnie przyklad.
    Troche to namotane,ale chyba czlowiek powinien pracowac tam,gdzie jest
    najbardziej potrzebny.

  • 2. Data: 2004-11-21 08:58:00
    Temat: Re: Doradzcie-help
    Od: "JackEK" <s...@p...esp>

    bokuden wrote:
    > Troche to namotane,ale chyba czlowiek powinien pracowac tam,gdzie jest
    > najbardziej potrzebny.

    wiesz - to firma szef a nie twoja i jesli on mowi ze masz pracowac tam a nie
    tu to on ma racje - takie sa realia
    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
    [Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]

  • 3. Data: 2004-11-21 09:06:09
    Od: bokuden <b...@p...onet.pl>

    > wiesz - to firma szef a nie twoja i jesli on mowi ze masz pracowac
    tam a nie
    > tu to on ma racje - takie sa realia

    >fakt,wiem o tym,ale czy takie cos wymaga oficjalnego przeniesienia?
    Czy mozna ot tak sobie przeniesc pracownika na inne stanowisko?

  • 4. Data: 2004-11-21 09:14:59
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "bokuden" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > a nie

    > Czy mozna ot tak sobie przeniesc pracownika na inne stanowisko?

    Tak moze ale jest kilka obwarowan

    Ale jak sie uwzial to juz masz przechlapane wiem to z autopsi zacznij
    szukac innej pracy
    chyba ze po zmianie bedziesz nadal zadowlony ( kasa -atosfera)

  • 5. Data: 2004-11-21 10:33:04
    Od: bokuden <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba ze po zmianie bedziesz nadal zadowlony ( kasa -atosfera)
    >
    >w sumie musialbym jednoczesnie byc operatorem i serwisantem.
    Nie bardzo mozna to zrealizowac,poniewaz to branza spozywcza(czystosc),a
    serwisant nie powinien obslugiwac maszyny i w razie awarii usunac
    ja(oleje,smary,itp).Nie dotkne chyba materialu do pakowania po przejsciu
    procedury serwisowej.

  • 6. Data: 2004-11-21 21:05:54
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > serwisant nie powinien obslugiwac maszyny i w razie awarii usunac
    > ja(oleje,smary,itp).Nie dotkne chyba materialu do pakowania po przejsciu

    zalezy co masz pakowac (np kartoniki do pudelka wiekszego)
    Dlaczego nie najpierw ubiera sie w odpowiednie ciuchy i naprawia nastepnie
    porzadne mycie ponownie przebieranie rekawiczki i jazda
    tak mozna

    ale decyzja nalezy do ciebie
    Pozdrawiam
    Robert