PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doktorat a praca

  • 11. Data: 2002-02-25 12:03:52
    Temat: Re: Doktorat a praca
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    "O.D." <l...@d...pl> wrote in message
    news:a5d3st$f2s$1@news.tpi.pl...

    > lata

    > Fakt. Gdy 2 lata temu szukalem pracy, aby pracowac przy DTP wystarczala
    > znajomosc Corela i PageMakera Photoshop milie widziany, a dzis Corel,
    > PageMaker, Photoshop (juz nie mile widziany), Quark XPress,
    > Illustrator,Autocad :-) + wyksztalcenie plastyczne (najlepiej wyzsze).
    > Rozpiescili sie ci nasi pracodawcy, oj rozpiescili...

    Dobra dobra za kilka lat mam nadzieje wszystko wroci do normalnosci, tylko
    jak tu przeczekac ten kryzys...

    Pozdr

  • 12. Data: 2002-02-27 09:33:54
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    U?ytkownik "remton" <r...@b...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > zwolnienia.

    ha ha ha!!!
    Sorki, ze sie smieje, ale widzialam na wlasne oczy numer jak pewna pani co
    miesiac na kilka dni stawiala sie do szpitala. Miala wiec tzw. zwolnienie
    szpitalne - ZUS takich ludzi na komisje nie wzywa, bo szpitalne zwolnienie
    samo w sobie podejrzane nie jest i tyle. I tak sobie byla na zewolnieniu 9
    miesiecy zupelnie nie przejmuja csie zyciem, pobierajac przy tym pensje
    taka, ze tylko zyc ;-)))

  • 13. Data: 2002-02-27 16:01:13
    Od: "." <h...@p...onet.pl>