PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do szukających pracy!!!!

  • 11. Data: 2003-05-30 06:31:50
    Temat: Re: Do szukających pracy!!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Bardzo sie cieszę że Tobie sie udało.Sukses szukania pracy zależy od
    branży.Ja nie szukam pracy w IT tylko jako przedstawiciel.Tego rodzaju
    pracodawcy nie wierzą w siłę internetu.
    Pozdrawiam.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 12. Data: 2003-05-30 21:32:13
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Thu, 29 May 2003 22:20:40 +0200, "ghrupa" <m...@o...pl>
    napisał(a):

    >Ja dostałem pracę właśnie dzięki "pracy oferowanej".

    Ja podobnie.
    Trzy razy dostałam pracę na umowę o dzieło, jedna była taka na jeden
    raz, ale pozostałe dwie wykonywałam po kilka miesięcy. No i obecną
    moją pracę też tutaj znalazłam :)
    Aha, i jeszcze jedną, której jednak nie przyjęłam, bo akurat w tym
    samym czasie zatrudnił mnie obecny pracodawca.

    Żeby nie wysyłać CV pracodawcom, którzy sobie tego wyraźnie nie
    życzyli, zrobiłam stronę www z moimi danymi i ciekawa rzecz: dostałam
    kilka maili z propozycją pracy jako opiekunka do dzieci za granicą 8-)
    Myślę, że to przez to internetowe CV właśnie, bo nie wiem, skąd
    mogłyby te osoby wziąć mój adres i jeszcze się dowiedzieć, że kiedyś
    byłam opiekunką... Z oferowanej pracy zrezygnowałam, bo tu mi dobrze,
    zresztą osoby te jakoś nie chciały odpowiedzieć na moje maile z prośbą
    o dokładniejsze dane, więc to może jakiś kawał albo co...

    A raz zadzwoniono do mnie z jakiegoś internetowego banku danych o
    pracownikach, w którym się dawno temu zarejestrowałam i zdążyłam o tym
    zapomnieć. Ze dwa lata minęło od rejestracji do tego telefonu...
    Pojechałam na spotkanie, odbyłam rozmowę - i nic z tego nie wynikło.
    Ale tym telefonem zaskoczyli mnie straszliwie ;) Zwłaszcza, że szukali
    pracowników do supermarketu spożywczego ;>

    I taka mała uwaga: mimo całego gadania o doświadczeniu zawodowym,
    kiedy szukałam pracy w branżach, w których doświadczenie miałam albo
    wykształcenie pokrewne, nic z tego nie wynikało. Nie chcieli mnie i
    tyle, albo nie było ofert pracy w tych zawodach. Tymczasem dość
    beznadziejnie odpowiedziałam na maila osoby szukającej pracownika w
    branży, o której wcześniej nie wiedziałam prawie nic, i proszę -
    okazało się, że się do tej pracy nadaję :)
    Nie namawiam nikogo, żeby słał oferty gdzie popadnie, licząc na
    szczęście, ale - warto _uważnie_ czytać ogłoszenia. Nawet jeśli nie
    mamy doświadczenia w danym zawodzie, może się okazać, że mamy
    podstawowe umiejętności i potrzebne zdolności, a resztę wiedzy możemy
    bez problemu uzupełnić. Ale to nie dotyczy ogłoszeń, w których
    wyraźnie napisano, że wymagane są biegła znajomość X i Y lat
    doświadczenia ;)

    Pozdrawiam, Carrie

  • 13. Data: 2003-06-01 18:25:46
    Od: "Grzegorz Sokolowski" <g...@N...gazeta.pl>

    Magda <m...@w...pl> napisał(a):

    > Bardzo sie cieszę że Tobie sie udało.Sukses szukania pracy zależy od
    > branży.Ja nie szukam pracy w IT tylko jako przedstawiciel.Tego rodzaju
    > pracodawcy nie wierzą w siłę internetu.
    > Pozdrawiam.

    Ja też nie szukałem w branży IT, tylko jako kurier/pomoc biurowa/itp w
    firmach "nie związanych z komputerami".
    Uszy do góry!

  • 14. Data: 2003-06-01 18:26:16
    Od: "Gregory" <g...@N...gazeta.pl>

  • 15. Data: 2003-06-02 14:21:12
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.spam>

    >Prace dostalam wlasnie z ogloszenia na
    > grupie pl.praca.oferowana.

    Ale ona pytała o portale a nie o grupy dyskusyjne ;-)
    Adam Iganowicz