PracaGrupypl.praca.szukana › Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany pracownik

  • 1. Data: 2006-09-16 06:32:56
    Temat: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany pracownik
    Od: a...@o...pl

    Firma, e-mailowa poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail, aby
    sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i
    więcej. Wyślij e-mail na:
    a...@o...pl

  • 2. Data: 2006-09-16 12:58:58
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    a...@o...pl napisał(a):

    > Firma, e-mailowa

    :D

    > poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail, aby
    > sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i

    Konkluzja: nie ma żadnej "firmy emaliowej" - jest tylko naciągaczka z
    brakami w wykształceniu, która dała się wciągnąć w piramidkę finansową i
    teraz chce wciągać kolejnych :D

    > więcej. Wyślij e-mail na:
    > a...@o...pl

    Już wysłałem - tylko, że do abuse :D