PracaGrupypl.praca.dyskusje › Długie CV i co z nim począć?

  • 1. Data: 2005-06-05 15:02:52
    Temat: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl>

    Witam.

    Aktualnie poszukuję kolejnej pracy. Podczas pisania mojego CV napotkałam
    mały problem - CV ma 3 strony. Oczywiście jego długość nie wynika ze
    stosowania zbyt dużej czcioni lub odstępów, ale z chęci opisania co
    porabiałam w swoim życiu na poprzednich stanowiskach. I teraz jak sobie
    z tym poradzić? Odpuścić sobie czynności na mniej interesujących
    staniowiskach i zaznaczyć jedynie, że pracowałam na danym stanowisku? A
    może jakiś inny sposób?

    Aga

  • 2. Data: 2005-06-05 15:21:37
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 17:02:52 +0200, Agnieszka Ż <a...@w...pl> napisał:

> [...]
    > z tym poradzić? Odpuścić sobie czynności na mniej interesujących
    > staniowiskach i zaznaczyć jedynie, że pracowałam na danym stanowisku? A

    Profiluj CV pod kątem stanowiska, na jakie aplikujesz.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-05 15:28:03
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl>

    T.Omasz wrote:

    > Profiluj CV pod kątem stanowiska, na jakie aplikujesz.

    No to nasuwa się kolejne pytanie. Co zrobić gdy jako młoda osoba z
    rocznym doświadczeniem chciałabym złożyć "ogólną" chęć pracy w danej
    firmie. Nie odpowiadam na oferty danej firmy lecz wysyłam im swoją
    ofertę. Doświadczenie w handlu, wykształcenie: inź zarządzanie
    personelem, uzupełniające studia magisterskie - logistyka.

    :) Co począć?

    Pozdrawiam

    Aga

  • 4. Data: 2005-06-05 15:34:30
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 17:28:03 +0200, Agnieszka Ż <a...@w...pl> napisał:

    > No to nasuwa się kolejne pytanie. Co zrobić gdy jako młoda osoba z
    > rocznym doświadczeniem chciałabym złożyć "ogólną" chęć pracy w danej
    > firmie.

    Skup się na _przekonującym_ LM.

  • 5. Data: 2005-06-05 15:49:49
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-05 17:21, Użytkownik T.Omasz napisał:

    > Profiluj CV pod kątem stanowiska, na jakie aplikujesz.

    Ja jeśli chcę wypisać wykształcenie, doświadczenie (jedna konkretna
    firma) i szkolenia, to już mam 2 strony CV.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2005-06-05 16:02:49
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl>

    Witiia wrote:

    > Ja jeśli chcę wypisać wykształcenie, doświadczenie (jedna konkretna
    > firma) i szkolenia, to już mam 2 strony CV.

    I co wtedy robisz?:)

    Aga

  • 7. Data: 2005-06-05 16:15:15
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Agnieszka Ż" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :) Co począć?

    Zaraz, bo ja się pogubiłem...

    Najpierw piszesz, że masz CV na trzy strony, a potem - że masz rok
    doświadczenia?

    Chyba że ten drugi przypadek dotyczy jakiejś innej osoby :-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 8. Data: 2005-06-05 16:15:50
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Agnieszka Ż [Sun, 05 Jun 2005 17:28:03 +0200]:

    > Co zrobić gdy jako młoda osoba z rocznym doświadczeniem
    > chciałabym złożyć "ogólną" chęć pracy w danej firmie.
    > Nie odpowiadam na oferty danej firmy lecz wysyłam im swoją
    > ofertę.

    Nie ma czegos takiego jak "oferta ogolna". Jezeli masz na oku
    konkretna firme, to chyba wiesz od reki co chcesz u nich robic,
    nie? Tzn., nie skladasz papierow na "cokolwiek, moze byc tez
    sprzataczka" tylko na konkretne stanowisko albo do konkretnego
    dzialu firmy. Przeciez oni nie beda siedziec i sie zastanawiac
    co moglabys u nich robic ;)

    Tak ze po prostu pod katem tego zajecia wybieraj i tyle...

    Kira

  • 9. Data: 2005-06-05 16:18:44
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7v6um$iae$2@news.onet.pl...

    > Ja jeśli chcę wypisać wykształcenie, doświadczenie (jedna konkretna
    > firma) i szkolenia, to już mam 2 strony CV.

    A ja pracuję piętnaście lat, kilka razy zmieniałem pracę, prowadziłem własną
    firmę - i moje CV ma jedną stronę (ze zdjęciem i danymi osobowymi) + pół
    strony na temat ponad siedmiu lat pracy dydaktycznej ;-)))

  • 10. Data: 2005-06-05 16:42:11
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-05 18:15, Użytkownik Maciej Ślużyński napisał:

    > Zaraz, bo ja się pogubiłem...
    >
    > Najpierw piszesz, że masz CV na trzy strony, a potem - że masz rok
    > doświadczenia?

    A dlaczego by nie?
    2 fakultety, 7 szkoleń, prace dorywcze (ale nie ulotki czy korepetycje)
    na studiach, jedna konretna praca, opisanie kwalifikacji zawodowych = 3
    strony CV

    --
    Witiia