PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??

  • 81. Data: 2008-09-06 16:55:44
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Ghost pisze:

    > Pieniadze sa najwazniejsze tylko do pewnego poziomu wynagrodzen.

    jak twoje stwierdzenie ma sie do tego, ze to ten pracowdca ktory zarabia
    duzo i osiagnal juz ten poziom chce zaoszczedzic czytaj zarobic ?

    Jak to mowia sa trzy prawdy a powyzej to gówna prawda.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 82. Data: 2008-09-06 17:03:43
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Ghost pisze:

    > Bzzzt, wrong. Te reguly nie sa idiotyczne. I czesto oplaca sie ich
    > trzymac mimo Twojej kolejki. Zreszta liczba argumentow za nieujawnianiem
    > widelek jest znacznie dluzsza niz tu podano. Zauwazcie tez, ze np. w
    > takiej Turcji gdzie targowanie sie o cene to standard, mechanizm
    > istnieje rownolegle ze zwyklymi marketami ze stala cena.

    czytam twoje wypociny i one sie kupy nie trzymaja,

    "Te reguly nie sa idiotyczne"

    wiadomo ze nie sa, sa po to zeby zaoszczedzic czytaj wiecej zarobic,

    przychod minus mniejsze koszty rowna sie wieksze zyski

    a zaraz potem:

    "Pieniadze sa najwazniejsze tylko do pewnego poziomu wynagrodzen"

    oczywiscie ze pieniadze nie sa najwazaniesz sa rzeczy wazniejsze, tylko
    ze bez pieniedzy nie da sie zyc.

  • 83. Data: 2008-09-06 17:36:13
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > "Pieniadze wskazuja poziom pracodawcy" - co to niby maznaczyc?

    Jak traktuje pracowników, czy mu zależy na stałym zatrudnieniu/a może
    woli dżamperów, czy jest poważny.

  • 84. Data: 2008-09-06 17:41:57
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Tak, oczywiscie, latwo jest "wykazac" - nie masz pojecia o czym gadasz.

    ble ble ble... najlepiej jak pracownik który chce lepiej zarabiać
    zamiast zająć się rozwojem zgodnie z wymogami firmy będzie patrzeć czy
    "pan i władca" jest zadowolony... a to wprost prowadzi do dupolizostwa

  • 85. Data: 2008-09-06 19:25:56
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    A te wazniejsze rzeczy to: nieruchomosci, obligacje, akcje i inne.

  • 86. Data: 2008-09-06 20:35:46
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Wojciech Bancer pisze:

    > A na serio to nie widzę jakiejś większej korelacji między
    > podawaniem stawek, a zatrudnieniem, czy też jakością zatrudnianych
    > fachowców. A takowąż widzi Tomek.

    nie ma korelacji to prawda, ale chodzi o wygode jednej i drugiej strony.

    chodzi tez o czas, z tym traconym czasem urlopowym to pewnie tez
    przesadza, ja jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja w ktorej nie moglem
    przyjsc na rozmowe albo wczesniej rano albo poznym popoludnie po pracy.
    Jest tez tak ze jak ktos rzeczywiscie jest specjalista to firma tez
    liczy sie z kosztem tego specjalisty, a specjalista zna swoja cena na
    danym rynku wiec pewnie tez to mit. Jednak zawsze nawet temu
    specjaliscie trawia sie firmy te gorsze na ktore po prostu traci sie
    czas. Takze chodzi o wygodę i komfort jak w calej zachodniej cywilizacji
    o nic wiecej.

  • 87. Data: 2008-09-07 11:45:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2008 22:45:06 +0000 (UTC), mariusz napisał(a):

    > W urzędzie pracy na
    > ogłoszeniach podają wynagrodzenia a oferty trafiają się nawet w okolicy
    > 3tys netto. Tu miasto małe...

    http://www.up.warszawa.pl/szczegoly.php?id=127960

    i aby dali zezwolenie na zatrudnienie hindusa, to takie ogłoszenia muszą
    trochę powisieć, aby udowodnić, że nie ma pracownika z PL czy UE

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria fotograficzna http://foto.3mam.net

  • 88. Data: 2008-09-07 19:21:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jak twoje stwierdzenie ma sie do tego, ze to ten pracowdca ktory zarabia
    > duzo i osiagnal juz ten poziom chce zaoszczedzic czytaj zarobic ?
    >
    > Jak to mowia sa trzy prawdy a powyzej to gówna prawda.

    Moglbym Ci odpowiedziec, zresztaodpowiedz jest trywialna, ale skoro cham -
    to: PLONK

  • 89. Data: 2008-09-07 19:25:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > czytam twoje wypociny i one sie kupy nie trzymaja,

    Owszem - ani Twojej kupy, ani Twojej dupy, jak juz pisalem - adieu.

  • 90. Data: 2008-09-08 07:02:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    keczerad pisze:

> [...]
    > przesadza, ja jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja w ktorej nie moglem
    > przyjsc na rozmowe albo wczesniej rano albo poznym popoludnie po pracy.

    Prosty przykład - firma jest w Łodzi i Krakowie. Dyrektor działu w
    Krakwie i mimo, że chcesz się zatrudnić w Lodzi, on chce się z Tobą
    spotkac właśnie w Krakowie,

    Dodatkowo - czas przed i po pracy tez jest dla mnie cenny i mi go
    szkoda, jesli go marnuję na jakiegoś gościa, dla którego 2.5 tys to
    płaca zarezerwowana dla stanowisk kierowniczych, a nie jako ew niska
    stawka dla specjalisty na okresie próbnym.
    Na prawdę zdarzają sie tacy. Może w to ciężko uwierzyć, ale są. Dlatego
    ja wolę szanować mój czas.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl