PracaGrupypl.praca.szukana.Darmowy kurs zarabiania w internecie

  • 1. Data: 2003-06-23 10:03:04
    Temat: .Darmowy kurs zarabiania w internecie
    Od: n...@i...pl

    Jak widze po ogłoszeniach to 98%ludzi zamieszczajcych w tej rubryce ogłoszenia nie ma
    pojęcia o zarabianiu w internecie.Nie powielaj ich błędów tylko odrazu właściwie
    podejdż do sprawy.Zapraszam na moją stronę.

    k...@i...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-06-23 16:36:04
    Temat: Re: .Darmowy kurs zarabiania w internecie
    Od: "JM" <j...@h...pl>

    > Jak widze po ogłoszeniach to 98%ludzi zamieszczajcych w tej rubryce
    ogłoszenia nie ma pojęcia o zarabianiu w internecie.Nie powielaj ich błędów
    tylko odrazu właściwie podejdż do sprawy.Zapraszam na moją stronę.

    Zapomniales adresu:
    www.naiwniacy.com