PracaGrupypl.praca.szukana › Dam się poznać_nie gram o staż

  • 1. Data: 2004-03-09 16:12:05
    Temat: Dam się poznać_nie gram o staż
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Nie wiem, co zyskasz, zatrudniając mnie. Wiem jednak, co stracisz!!!
    Jeśli myślisz, że człowiek to papier z pięknym CV - to nie wiesz nic!
    Jeśli myślisz, że "papierowy" człowiek gwarantuje Ci to "COŚ" - to nie wiesz
    nic!
    Jeśli myślisz, że lojalność możesz kupić służbowym samochodem, komórką, czy
    też laptopem - przestań śnić!
    I jeśli w końcu wydaje Ci się, że Twoja firma, to dom, bezpieczny i ciepły, w
    którym inni cenią w Tobie człowieka, niepowtarzalnego i wyjątkowego - nie łudź
    się - jesteś tylko Pracodawcą, jednym z wielu, mniej lub bardziej ludzkim, ale
    tylko Pracodawcą, wśród wielu innych łudzących się, że któregoś dnia będą
    mogli w końcu zanurzyć się w bezpiecznym śnie.

  • 2. Data: 2004-03-09 19:46:43
    Temat: Re: Dam się poznać_nie gram o staż
    Od: "strychnos" <s...@o...pl>

    Podzielam twoja opinie...