PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dajcie rady!!!

  • 11. Data: 2003-10-09 08:50:07
    Temat: Re: Dajcie rady!!!
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Nie przejmuj się. Ja...
    - skończyłem szkołę średnią z wyróżnieniem (elektronika)
    - skończyłem studia z wyróżnieniem (elektronika+informatyka, stypendium
    naukowe)
    - praca magisterska zdobyła drugą nagrodę Stowarzyszenia Elektryków Polskich
    - już na studiach pracowałem w międzynarodowym zespole (Polska/Węgry/USA)
    - mam kilkanaście publikacji naukowych z informatyki, elektroniki i
    automatyki z czego większość w czasopismach z Listy Filadelfijskiej
    - zrealizowanych kilka dużych samodzielnych projektów (w tym grant KBN)
    - 8 lat doświadczenia jako programista (Oracle/SQLServer, C++/Delphi)
    - znam angielski płynnie
    - mam certyfikaty ISO 9000:2000
    ... i zadam teraz pytanie: "Czy któryś z pracodawców odpowiedział na moje
    CV"?

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 12. Data: 2003-10-09 12:31:40
    Temat: Odp: Dajcie rady!!!
    Od: "Tomi" <w...@o...pl>

    Mysle ze przynajmniej co dziesiaty...:)
    to co jest ze po zawodowkach wiecej zarabiaja i w ogole maja prace, a ja
    nie??
    znajomosci??
    gazete sie przeglada to ciagle te same firmy (ciagle podkreslam) na
    przedstawiciela handlowego. albo takie warunki maja ze ludzie uciekaja lub
    po trzech miesiacach wywalaja zeby odzyskac klienta i nie placic nikomu za
    niego prowizji
    a gdzie tyle cieplych posadek od godziny do godziny przy biureczku??
    tych wszystkich w okienkach bym powywalal i mlodych zatrudnil - chociaz by
    sie starali!!!
    jak wyglada np. obsluga na poczcie??
    wywalic te kundy i zatrudnic nowych z wyksztalceniem!!!
    tak poczta najlepiej by swoj wizerunek naprawila.
    nie mam juz pomyslow gdzie szukac pracy
    setki maili, chodzenie osobiscie, dzwonienie, znajomi, gazeta.
    poddaje sie
    mam dosc
    a niech zdechne z glodu
    widocznie nie ma dla mnie tu miejsca
    prawo dzungli - silniejszy musi wygrac
    odpuszczam sobie
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-10-10 18:27:42
    Od: "Z. " <z...@g...pl>

    > Studiuje zaocznie magisterski uzupelniajace, licencjat zrobiony, setki maili
    > wyslane i nikt sie nie odzywa oprocz liczacych na moja naiwnosc. gdzie
    > popelniam blad?? moze nie taka konstrukcja cv lub listu motywacyjnego. na co
    > zwracaja uwage, moze jakies przyklady cv. tylko nie dawajcie mi adresow z
    > przykladami na www bo to juz przerobilem i nie zdaje egzaminu
    > dzieki

    Pytanie - jakiej pracy szukasz i dlaczego? Jezeli jakiejkolwiek (tylko za
    odpowiednie dla Ciebie pieniadze) to jest trudno, bo wbrew pozorom pracodawcy
    wola osoby, ktore wiedza, dlaczego chca pracowac w danej firmie i nawet
    jezeli zaczynaja od stanowiska sekretarki/ asystentki (asystenta) itp. (bo
    raczej niewielka szansa, ze od razu zostaniesz specjalista lub menagerem, to
    juz nie te czasy!) to maja jakis pomysl co dalej. I moze warto sie takim
    pomyslem podzielic, juz zasygnalizowac w liscie motywacyjnym, dlaczego akurat
    ta branza, a nie inna. To oznacza, ze nie tylko szukasz pracy, ale masz
    pomysl na siebie i na to, jak chcesz sie rozwijac.
    Powodzenia
    Z.