PracaGrupypl.praca.dyskusjeDa sie uzyc z projektowania stron www?

  • 11. Data: 2003-09-29 16:46:50
    Temat: Re: Da sie uzyc z projektowania stron www?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message
    news:bl9mmt$gqb$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Poczytaj książkę Marka Hołyńskiego "Emailem z Doliny Krzemowej"

    Gdybyś przeczytał ją uważniej, zauważyłbyś diagnozę Hołyńskiego dotyczącą
    polskiego opóźnienia technologicznego za Doliną: dwa tygodnie.

    Tomek Z.

  • 12. Data: 2003-09-29 23:10:22
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On 29 Sep 2003 12:46:15 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    >Co jest teraz na topie i dlaczego Flash to "powoli zabytek" ?

    Ja bym napisal inaczej - nie tyle zabytek co rozwiazanie niszowe - praktycznie
    tylko do reklam albo stron ze sie tak wyraze "oczojebliwych" ale stawiajacych
    jedynie na wyglad a nie funkcjonalnosc. Bo jesli o to drugie idzie to teraz
    trzeba siedziec w bazach danych (PostgreSQL, MySQL, jeśli idzie o darmowe
    rozwiazania i MS SQL z komercyjnych) odpowiednio PHP lub ASP, umiec tym jako
    tako administrowac czyli Linux + Apache albo MS Win + IIS, no i potrafic te
    narzedzia wykorzystac celem zbudowania Sklepu, Portalu korporacyjnego, jakis
    system zarzadzania trescia (content management), etc. Oczywiscie moza sie
    ratowac rozwiazaniami typu PHPNuke czy PHPbb, ale bez znajomosci PHP i SQL'a
    oraz Javy mozna sobie darowac. Sam HTML (w tym DHTML, CSS, ...) to tylko 1%
    wiedzy ktora trzeba posiadac.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 13. Data: 2003-09-30 08:46:09
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > No to nie rozumiem w jakim sensie spóźniłeś się o pięć lat :)

    heh zawsze mozna chciec wiecej niz byc cieciem od sieci :)

    > Żeby były pieniążki na bezpłatne studia dla milionów studentów, którzy
    > potem będą pisać na tę grupę, że nie mają pracy. A nie mają pracy, bo
    > takie są podatki, właśnie po to żeby mieli bezpłatne studia. I kółeczko
    > się zamyka :)

    ja juz skonczylem studia :)))) hehe

    > Poczytaj książkę Marka Hołyńskiego "Emailem z Doliny Krzemowej"
    > w przerwie między kolejnym odcinkiem "Słonecznego patrolu" ;>

    rzuce okiem, aczkolwiek nie ma co porownywac :) ludzie maja inna
    mentalnosc..

    hehehe :))) eh dj :)
    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 14. Data: 2003-10-02 20:53:03
    Od: "ZIL" <z...@c...pl>

> [...]
    SQL'a
    > oraz Javy mozna sobie darowac. Sam HTML (w tym DHTML, CSS, ...) to tylko
    Po czesci zgadzam sie, lecz nie wiem dlaczego Flash mialby byc przezytkiem.
    Przeciez mozna w nim budowac jak najbardziej > funkcjonalne < aplikacje z
    wykorzystaniem wspolpracujacego PHP i MySQL (np.) Wszystko zalezy od
    przeznaczenia projektu. Oczywiscie dzielimy je m.in. na
    promocyjne/informacyjne etc. Dziwie sie uogolnieniom. Mowicie, ze trzeba
    znac wszystko... a sam(i) sie ograniczacie. Lepiej nic nie pisac niz.... A
    jesli chodzi o wymienione powyzej bazy to nadmienil bym przede wszystkim
    Oracle, a do tech..NET(!) No ale coz. Nie wiem czy wiesz, ale stworzona jest
    aplikacja(CMS), ktora przy wykorzystaniu poczciwej JavaScript(w polaczeniu z
    PHP,MySQL) jest bardziej: uniwersalna, praktyczna, funkcjonalna, szybsza,
    niezawodna niz najnowsze technologie. Ide spac... Ehh