PracaGrupypl.praca.szukana.DX Gold! szybka kasa!

  • 1. Data: 2003-05-02 20:03:08
    Temat: .DX Gold! szybka kasa!
    Od: n...@p...onet.pl

    DX Gold to wyśmienita okazja gdzie nie możesz stracić, albowiem nie
    tylko otrzymasz zupełnie za darmo niezwykle funkcjonalne konto
    wirtualnej waluty, lecz także za samo założenie konto otrzymasz 5$ natychmiast
    po założeniu konta! Jeśli zdecydujesz się na zarekomendowanie tego systemu
    swoim znajomym otrzymasz 5$ za każde konto otwarte z twojej rekomendacji
    http://www.dxgold.com/default.asp?Affiliate=350434

    m...@p...onet.pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-05-02 20:35:54
    Temat: Re: .DX Gold! szybka kasa!
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    Właśnie oczy me ujrzały wiadomość, która przybyła z adresu
    <n...@p...onet.pl>

[...]

    Ekstra, świetnie, tylko, że strona
    http://www.dxgold.com/default.asp?Affiliate=350434 kończy się komunikatem,
    cytuję:
    'The Page cannot be displayed" więc jak tutaj się zapisać, a tym bardziej
    kogoś polecać. IMHO to niemożliwe, ale może to ja jestem jakiś 'inny' i nie
    potrafię.

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana